• Hey,

    Vanaf gistermiddag kreeg ik opeens geen mails meer van Q en gisteravond kreeg ik een pb van Rutger dat mijn mailadres het niet deed. Ik dus vanochtend op de computer in mijn mail kijken: verder niets aan de hand, ik kreeg gewoon mails binnen. Behalve van Q. Ik heb trouwens een g-mail mailadres.
    Nu ik hier in het LJH over klaagde, zei nog iemand hetzelfde probleem te hebben.
    Zijn er meer mensen die hier last van hebben en waar zou het aan kunnen liggen? Of moet een admin hiernaar kijken?

    Edit: Oké, raar, maar nu heb ik wel opeens weer een Q-notificatie?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 11:54 ]


    Stenenlikker

    Willen jullie die pb misschien eens doorsturen?

    Ik krijg nog wel mail, maar sinds deze week (gok ik) staat er steeds bij in een rode balk dat deze zender niet betrouwbaar is. Terwijl ik al jaren mail krijg van hetzelfde mailadres.

    Edit: nevermind. Ik heb de pb tussen andere ongelezen pb's staan. :')

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 7:37 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    En nu ontvang ik wel een mailtje van een reactie op een hoofdstuk. Maar nog steeds niet van GB's. Ik snap er niets meer van.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 9:37 ]

    Het rare is, is dat bij mij alles nu weer gewoon lijkt te werken.


    Stenenlikker

    Maethor schreef:
    Het rare is, is dat bij mij alles nu weer gewoon lijkt te werken.

    Heb je instellingen veranderd? Want bij mij leek het alsof alle instellingen van meldingen veranderd waren naar ontvangen in PB. Of Rutger moet dat gedaan hebben, zo iets stond wel in de PB van hem. Ik had alles maar aangevinkt, maar krijg nog steeds geen mails in mijn hotmail. Behalve reacties.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Heb je instellingen veranderd? Want bij mij leek het alsof alle instellingen van meldingen veranderd waren naar ontvangen in PB. Of Rutger moet dat gedaan hebben, zo iets stond wel in de PB van hem. Ik had alles maar aangevinkt, maar krijg nog steeds geen mails in mijn hotmail. Behalve reacties.


    Op mijn mail heb ik niks gedaan, op Q heb ik ze weer terug gezet, maar na een test, kreeg ik geen melding van een pb.
    Maar een uur later wel weer van hoofdstukken.


    Stenenlikker

    Ligt het niet aan gmail zelf? Ik heb eens een mail verzonden naar mezelf met gmail en ik krijg hem ook niet binnen. Lukt het van jullie wel als jullie dit doen?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ligt het niet aan gmail zelf? Ik heb eens een mail verzonden naar mezelf met gmail en ik krijg hem ook niet binnen. Lukt het van jullie wel als jullie dit doen?

    Als ik vanaf hotmail naar gmail een mail stuur, krijg ik die wel binnen op gmail.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Als ik vanaf hotmail naar gmail een mail stuur, krijg ik die wel binnen op gmail.


    Hmm, inderdaad als ik van mijn universiteitsadres stuur naar mijn gmail werkt het ook. Maar gmail naar gmail niet, terwijl dat normaal wel werkt want ik stuur vaker documenten naar mijn eigen adres. Nog een nuance: als ik dan weer mijn Quizletmailadres in mijn universiteitsemailadres wil veranderen ipv in mijn gmail, krijg ik ook geen bericht in mijn universiteitsinbox om de wijziging te bevestigen. Dus vreemd, inderdaad...

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 11:11 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Hmm, inderdaad als ik van mijn universiteitsadres stuur naar mijn gmail werkt het ook. Maar gmail naar gmail niet, terwijl dat normaal wel werkt want ik stuur vaker documenten naar mijn eigen adres. Nog een nuance: als ik dan weer mijn Quizletmailadres in mijn universiteitsemailadres wil veranderen ipv in mijn gmail, krijg ik ook geen bericht in mijn universiteitsinbox om de wijziging te bevestigen. Dus vreemd, inderdaad...

    Gmail naar gmail werkt bij mij wel.
    Ik kreeg ook al geen meldingen als ik mijn emailadres op Q wilde veranderen.

    Oh, hm, wat raar dat het bij mij niet werkt dan... Nog mensen bij wie dit niet werkt?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb hetzelfde probleem, maar als ik een mail naar mezelf stuur werkt het wel gewoon... (Ook gmail)


    Nothing is impossible in my own powerful mind.

    Hotmail naar hotmail en hotmail naar Gmail lukt bij mij wel!

    Zelf kunnen wij er op dit moment niet veel aan doen, dus hebben we het doorgegeven aan Rutger. ^^


    Take me to wonderland

    Enn die pb van Rutger heb ik nu ook gekregen.

    Krullie schreef:
    Enn die pb van Rutger heb ik nu ook gekregen.

    Same


    i wanna die with you once or twice.