• Hey,

    Vanaf gistermiddag kreeg ik opeens geen mails meer van Q en gisteravond kreeg ik een pb van Rutger dat mijn mailadres het niet deed. Ik dus vanochtend op de computer in mijn mail kijken: verder niets aan de hand, ik kreeg gewoon mails binnen. Behalve van Q. Ik heb trouwens een g-mail mailadres.
    Nu ik hier in het LJH over klaagde, zei nog iemand hetzelfde probleem te hebben.
    Zijn er meer mensen die hier last van hebben en waar zou het aan kunnen liggen? Of moet een admin hiernaar kijken?

    Edit: Oké, raar, maar nu heb ik wel opeens weer een Q-notificatie?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2016 - 11:54 ]


    Stenenlikker

    Ik heb gister ook een PB van Rutger gehad dat het niet werkt. Frikking vervelend. Ik weet dat ie werkt, want het is een van mn meest gebruikte e-mail.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 14:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geprobeerd een account aan te maken om te kijken of dat het wel doet. Ik heb twee keer een gmail adres gedaan. Hij geeft aan dat er een activerings mail is verstuurd maar die komt niet binnen. Toen twee keer met een outlook account gebprobeerd, doet het ook niet. Dus nieuwe users kunnen zich niet op Quizlet registeren..?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    Ik heb geprobeerd een account aan te maken om te kijken of dat het wel doet. Ik heb twee keer een gmail adres gedaan. Hij geeft aan dat er een activerings mail is verstuurd maar die komt niet binnen. Toen twee keer met een outlook account gebprobeerd, doet het ook niet. Dus nieuwe users kunnen zich niet op Quizlet registeren..?

    Dat probleem is bij ons al bekend en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen. ^^


    Take me to wonderland

    Dedpewl schreef:
    Ik heb geprobeerd een account aan te maken om te kijken of dat het wel doet. Ik heb twee keer een gmail adres gedaan. Hij geeft aan dat er een activerings mail is verstuurd maar die komt niet binnen. Toen twee keer met een outlook account gebprobeerd, doet het ook niet. Dus nieuwe users kunnen zich niet op Quizlet registeren..?

    Klopt, ik zie al dagen geen nieuwe users meer in de lijst staan, dus ik denk dat ze zich niet kunnen registreren. Hopelijk krijgen ze wel alsnog de mail later.

    Ik krijg nu ineens wel een mail van een nieuw hoofdstuk van iemand, terwijl ik dat niet heb ingesteld.

    Ik kreeg ineens terug een bericht binnen dat jij een bericht had gezet in dit topic, Puellae, en vreemd genoeg kreeg ik dat ineens niet meer in mijn PB - inbox.

    Edit: het werkt weer per mail, denk ik, ik heb eens een bericht in mijn eigen GB gezet en kreeg melding via mail, maar de instellingen dat je notificaties per PB krijgt moet je opnieuw aanvinken, want ze stonden ineens uit bij mij.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 16:17 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik zie ook al nieuwe leden, dus ik denk dat het weer gefixt is (:

    Ik krijg op Quizlet geen berichten meer (dat ik een nieuw gastenboek bericht heb enzo). Ik weet niet of het hier iets mee te maken kan hebben?


    i wanna die with you once or twice.

    Ik kreeg die dus ook niet meer, maar Patholoog wel, zei ze, dus blijkbaar is dat ook niet bij iedereen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:05 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Lawl ik heb precies hetzelfde?


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Lucens schreef:
    Ik krijg op Quizlet geen berichten meer (dat ik een nieuw gastenboek bericht heb enzo). Ik weet niet of het hier iets mee te maken kan hebben?

    Bedoel je dat icoontje bij 'profiel' in de menubalk? Email er van? Of melding in je PB? Al in je instellingen gekeken?

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Bedoel je dat icoontje bij 'profiel' in de menubalk? Email er van? Of melding in je PB? Al in je instellingen gekeken?

    Nee ik bedoel alles. Ik krijg nergens meer een melding van, van reacties op het forum, PB's en GB's niet.
    Ja ik heb al gekeken bij instellingen.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik kreeg nu wel een mail over een nieuw hoofdstuk, maar kreeg dus geen notificatie op Q zelf. Gaat lekker hier :')


    Stenenlikker

    Je moet even bij je instellingen kijken! Notificaties en dan even weer alles aanvinken voor bij Q en evt uit vinken wat je niet meer op de mail wil.

    Hee ik kreeg een email over een pb die ik 1 of 2 dagen geleden heb ontvangen :D