• Voor beperkte mensen die ook niet aan slapen doen en beperkt veel dom praten. Hallo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    #TrumpForPresident #MakeQuizletGreatAgain :Y)

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 1:17 ]

    hELLO
    IT'S MEH


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben altijd voor niet gaan slapen en niet opstaan, maar slaap zelf is wel heerlijk #RaarMensZijn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik heb vanavond deadpool gekeken met mijn gezin op de bank en zodra de seksscene compilatie begon keken we allemaal ongemakkelijk op onze telefoons voor drie minuten lang het was magisch


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    ik heb vanavond deadpool gekeken met mijn gezin op de bank en zodra de seksscene compilatie begon keken we allemaal ongemakkelijk op onze telefoons voor drie minuten lang het was magisch

    HAHAHA I know the feeling!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OMG MENSEN GEZELLIG.
    @xanthe omg same same same

    @jip OMG dat is zo freaking awkward. Ik had dat toen ik een film met men opa en oma keek. Kijk geen nieuwere adam sandler films met de familie HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vond die scène echt te epic om te zien. Moet er niet aan denken mijn ouders op dat moment naast me te hebben, tho. (nerd)

    @Famke. Ik ben al in mijn kamer geraakt, ma 40 minuten :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @xantheeeee Ik lig al sinds 23:00
    IK BEN TRIEST ZO TRIEST


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik lig nog niet in bed tho, dat moet ik ook nog doen en het is bijna twee uur. Over 12 uur komt bae tho luv it ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    PARTY PARTY


    — Inner peace, it's hard to find. —

    #WideAwake (clown)

    (nerd)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    En nou ga ik slapen
    Dedpewl out


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Good night ^^

    Nog 5 minuten om te feesten

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 1:57 ]