• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:03 ]


    Take me to wonderland

    Sempre schreef:
    Ik heb alcohol nodig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sommige quests in Skyrim blijven kapot saai :')


    Caution first, always.

    Hoe kan ik zo erg verlangen om bij iemand te zijn die ik 4 keer gezien heb?

    // Beter heb ik een match met deze gast. Ik wil weten of het mijn 'ex' van bijna 7 jaar geleden is.

    ik ben er inmiddels nog maar 50% van overtuigd dat ik mijn diploma ga halen hahaha leuk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misschien moet ik gewoon doen wat absolúút moet vandaag en vroeg gaan slapen en de rest allemaal doorschuiven naar morgen, idk, want ik ben echt al heel lang niet meer zo moe geweest

    Maar dat voelt ook als opgeven (en uitstellen) en een noodplan zonder vangnet (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    ik ben er inmiddels nog maar 50% van overtuigd dat ik mijn diploma ga halen hahaha leuk


    Kansberekening zegt niets. Iedereen dacht dat Hillary zou winnen en kijk naar de wereld nu

    (JE KUNT HET JIP make your grades great again yay)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat een slet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tssk, zeg dat wel, je bent écht vervelend bezig.

    Mensen die denken dat ze verlost zijn zodra ze het doen, maar dat het dan eigenlijk erger word en ze er nooit meer iets aan kunnen veranderen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Dit is serieus al de vierde jongen deze week waarmee ze in bed is gedoken. Hopelijk krijgt ze herpes en ziet ze in hoe verkeerd ze bezig is, want die jongens zijn echt niet te vertrouwen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 18:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sempre schreef:
    Ik heb alcohol nodig.


    laten we allemaal een q drinkavond organiseren
    het ziet er naar uit dat we allemaal even een stevige borrel nodig hebben


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hugs for everyone. <3 Just because. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    i've told you time and time again
    i'm not as think as you drunk i am


    i put the fun in funeral

    Ik vraag me echt af wie hier de kinderachtige is. Ik niet tenminste.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    laten we allemaal een q drinkavond organiseren
    het ziet er naar uit dat we allemaal even een stevige borrel nodig hebben

    Dat vind ik een fantastisch idee, laten we de meeting al maar op poten zetten.

    Het feit dat ik al twijfel of ik deze avond niet gewoon ga drinken ipv studeren, vertelt al genoeg over hoe ik mij voel bij het examen van morgen.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 19:02 ]


    Take me to wonderland