• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:03 ]


    Take me to wonderland

    Ik voel steken onder water ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Altijd toch, sommige moeten toch iets doen met hun leven


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Het heeft niks met mij te maken en ik mag het ook niet anders verwachten, maar ergens vind ik het naar dat daar gewoon over mij heen word gepraat. Idk, niet dat je veel kan reageren, maar op zijn minst een knuffel was fijn geweest :/
    Stom thuis.

    Huehuehhue

    ik weet vrij zeker dat ik met plezier een dieet van exclusief schnitzels zou kunnen volgen.


    i put the fun in funeral

    Jij hebt echt niets beters met je leven te doen hé? Ga gewoon lekker verder met je leven en let niet zo op mij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ennnn Robben is er al weer uit. :') Waarom zag ik dit al aankomen

    Ruzie maken met iemand is zo leuk als jij gelijk hebt en zij niet.

    / Kijk jij echt nooit in de spiegel? Nu zou een heel goed moment zijn om te kijken hoe je bent.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 19:11 ]

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Dat vind ik een fantastisch idee, laten we de meeting al maar op poten zetten.

    Het feit dat ik al twijfel of ik deze avond niet gewoon ga drinken ipv studeren, vertelt al genoeg over hoe ik mij voel bij het examen van morgen.


    OOh ja, een Q alcoholisten meeting. Beste idee ooit.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sinkholes zien er gaaf uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sempre schreef:
    (...)

    OOh ja, een Q alcoholisten meeting. Beste idee ooit.


    wanneer spreken we af

    alsjeblieft snel na mijn examenuitslag ok


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sempre schreef:
    (...)

    OOh ja, een Q alcoholisten meeting. Beste idee ooit.

    I'm in, lol.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sempre schreef:
    (...)

    OOh ja, een Q alcoholisten meeting. Beste idee ooit.


    Dat is al eerder geprobeerd in een ander topic maar nooit gelukt haha c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    This is so cute. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kian schreef:
    (...)

    Dat is al eerder geprobeerd in een ander topic maar nooit gelukt haha c';


    Such a shame, lijkt me eigenlijk wel leuk om ergens met allemaal Q'ers gewoon te zuipen hahaha


    When time and life shook hands and said goodbye.