• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:03 ]


    Take me to wonderland

    Zaterdag waarschijnlijk zwarte piet met Ninuturu in mijn eigen wijk zijn intocht ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overkill schreef:
    (...)

    we kunnen ook in alkmaar een keer een drankje doen hoor jip

    yaaaay ja


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    3-1 hehehehe :Y)

    Diable schreef:
    Zaterdag waarschijnlijk zwarte piet met Ninuturu in mijn eigen wijk zijn intocht ;3


    word leeeeeeuk


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Het zou veel fijner zijn als je gewoon stil bent.

    Ninuturu schreef:
    (...)

    word leeeeeeuk

    Yus, heb er echt zin in, als het door gaat ;3

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 20:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    Yus, heb er echt zin in, als het door gaat ;3


    Nou ik ga gewoon :P heb je pech


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lol, ik sloeg per ongeluk een episode over. Ik vond het al raar.

    Jinsoyun schreef:
    Lol, ik sloeg per ongeluk een episode over. Ik vond het al raar.


    Dat ken ik XD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lol, ik voel me echt de hele week al echt kut en ik heb geen idee waarom, maar ik heb ook echt geen zin om er met iemand over te praten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Serieus, wil je iets van mij of heb je gewoon behoefte gezellig met een random iemand uit je Facebook vriendenlijst te praten? This feels weird.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn fandom maakt op momenten echt veel te blij, maar het feit dat mijn lievelingspersonages dood zijn, ben ik het meeste van de tijd intern aan het janken. Met name met al die headcanons, die mensen bedenken.


    Deep inside, I've never felt alive

    If iiiii could save tiiiime in a boooottle


    Caution first, always.

    Wat wil je van me? Ik ben nu echt niet in de mood om medelevend en begrijpend te reageren.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eindelijk weg.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.