• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:03 ]


    Take me to wonderland

    I love my mom.

    Misselijk en verkouden. Ggghh. Koffie, waar blijf je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DAMN YOU. Waarom is die film dan weer later in Nederland beschikbaar?


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarom gaat iedereen me meteen haten als ik ziek ben, en dus niet op school ben? Ik kan er toch niets aan doen dat ik zo'n slechte gezondheid heb? Je kan niet op me rekenen in de les, dat zouden jullie nu wel moeten weten, gezien ik al minstens 3 volle weken ziek ben geweest dit schooljaar. En wat nou 'je krijgt problemen met je coach als je haar niet emailt'. Ze kan ook gewoon met mijn coach van vorig jaar praten en alles over mij te horen krijgen. Maar nee, ze bedenken niet even te overleggen over leerlingen. Ik heb in het begin van het jaar aangegeven dat ik graag een gesprek met haar wilde om te vertellen hoe het met me zat. Maar tot nu toe is er nog steeds geen gesprek geweest.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 15:23 ]

    Kill me. Kill me now.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gibbs schreef:
    What the F did I do wrong dat je niet tegen me praat? D:

    Heb je een ander nummer ofz? Ik appte je.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 15:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben eindelijk maar toch toegevoegd in de groepsapp van de klas. Na 3 maanden.

    // Het is gewoon al freaking donker.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 15:58 ]

    Ik keek voor de gein eens in men oud pb en zag dit:

    RE: gifs
    thnxx
    http://www.bopandtigerbeat.com/wp-content/uploads/2014/04/5sos-hearts.gif
    en degene die zij dat ik jouw moest vragen was ascarda haha
    Square schreef:
    Hoi,

    Haha, iemand heeft je naar mij doorverwezen? Wie was dat dan? :'D

    Je zet gifs op Q net zoals ieder ander plaatje. Dat betekent dus dat je de link tussen de code [ img ] HIER LINK [ / img ] moet zetten, maar dan zonder al die spaties. De link die je nodig hebt moet op iets zoals .jpg .png of .gif eindigen, anders werkt het niet. Als je een hele lange link hebt met veel cijfertjes en % zit je waarschijnlijk verkeerd.
    De link die wél werkt, kun je vinden door met je rechtermuisknop op een plaatje op internet te klikken en te kiezen voor "Afbeeldingslocatie kopiëren". Dat moet je dan tussen de img-code plakken. Als je en plaatje van je computer op Quizlet wilt zetten, moet je het eerst op het internet uploaden, bijvoorbeeld via je fotoboek op Quizlet of een site zoals tinypic.com.

    Helpt dit een beetje? (:
    pizzapizzapizza schreef:
    hee ik weet niet hoe je gifs gebruikt ik heb het al gevraagt aan iemand en die heeft me geholpen maar het lukte toen nog niet dus ze zij vraag het dan maar aan square dus;; weet jij hoe je gifs zet op quizlet???(doeg)

    DIT IS ERG. Waarom kon ik niet normaal Nederlanda en was ik ik kinderachtig HAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    Ik keek voor de gein eens in men oud pb en zag dit:
    RE: gifs
    thnxx
    http://www.bopandtigerbeat.com/wp-content/uploads/2014/04/5sos-hearts.gif
    en degene die zij dat ik jouw moest vragen was ascarda haha
    Square schreef:
    Hoi,

    Haha, iemand heeft je naar mij doorverwezen? Wie was dat dan? :'D

    Je zet gifs op Q net zoals ieder ander plaatje. Dat betekent dus dat je de link tussen de code [ img ] HIER LINK [ / img ] moet zetten, maar dan zonder al die je waarschijnlijk verkeerd.
    De link die wél werkt, kun je vinden door met je rechtermuisknop op een plaatje op internet te klikken en te kiezen voor "Afbeeldingslocatie kopiëren". Dat moet je dan tussen de img-code plakken. Als je en plaatje van je computer op Quizlet wilt zetten, moet je het eerst op het internet uploaden, bijvoorbeeld via je fotoboek op Quizlet of een site zoals tinypic.com.spaties. De link die je nodig hebt moet op iets zoals .jpg .png of .gif eindigen, anders werkt het niet. Als je een hele lange link hebt met veel cijfertjes en % zit

    Helpt dit een beetje? (:
    pizzapizzapizza schreef:
    hee ik weet niet hoe je gifs gebruikt ik heb het al gevraagt aan iemand en die heeft me geholpen maar het lukte toen nog niet dus ze zij vraag het dan maar aan square dus;; weet jij hoe je gifs zet op quizlet???(doeg)

    DIT IS ERG. Waarom kon ik niet normaal Nederlanda en was ik ik kinderachtig HAHAHA

    HAHA FAMKE.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb mijn ontbijt en lunch geslipt om vijf uur lang schoon te gaan maken in een keuken die je gelijk weer rommelig maakt, zonder enige dankbaarheid. Fuck you.


    26 - 02 - '16

    Alle letters en cijfers dansen. Wat een feest.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    ik heb honger


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dit is echt een lekkere cappuccino :o

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 16:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    TWD cringe.

    What do I have to do to get away from what is killing me?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    — Inner peace, it's hard to find. —