• Weet je een leuke quiz over anime of in iedergeval met anime? Post ze dan hier. Kan natuurlijk ook als je zelf hebt gemaakt. Wel makkelijk als we hier een topic voor maken hoef je niet steeds te zoeken;) Ik heb er zelf een paar zal volgend postje even de linkies plaatsen.

    http://www.quizlet.nl/quiz/60737/wat-is-jou-karaktermet-anime-plaatjes/

    eentje die ik net heb gemaakt

    goed idee
    zal als ik ze tegen kom ze ook posten

    van dit forum snap ik niets


    i hate everyone

    waarom niet? '-_- is toch simpel? als je een quiz hebt met anime plaatjes post je die hier...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    vetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt(L)(L)

    ik snap het ook niet -_-'

    ik snap het wel hoor :P kijk: er zijn quizzen met plaatjes van anime in de uitkomsten en die quizzen als je die vindt moet je hier ff een link van plakken ofzow^^


    Aardappelen

    bij de quizlets van Fantasy staat vaak anime


    Veni, Bibi, Vomui

    Ik heb ook een anime/manga achtige quiz:) Het is niet gebaseerd op een bestaande serie maar zelf verzonnen. Hij heet ''Who or what I'm is none of your business''. Ook vind ik de verhalen van flames, ilovelegolas en loveles erg leuk:)

    ik ben een serie begonnen over anime.. er zijn nog naar twee delen en er komen er nog meer maar ze worden heel erg weinig gedaan pleace doe ze!

    de serie heet:


    jij in een andere wereld

    love of the worlds wings.(anime)1
    Ik ben er net mee begonnen er zijn al wel twee delen xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Tof!!!!!!!


    Egt zo'n quizen zijn altijd leuwk ^^


    xxx

    Ik heb al 8 anime quizzen.

    ff vraagje is anime en manga hetzelfde??


    If you're going to hell, keep going