• Na overleg in LJH, is hier het topic. [gsm topic whatever]

    WAAR?
    nog te bespreken

    WAT?
    samenkomst quizletalcoholisten
    we zetten niemand aan tot drinken
    alcohol is slecht voor het menselijk lichaam

    WANNEER?
    nog te bespreken

    WIE?
    * Qing/Metamorphoses (16)
    Antwerpen, België
    * Jip/Wiarda (bijna 18)
    Noord-Holland, Nederland
    * Sofie/Tony_Stark (20)
    Veghel, Nederland
    * Chloë/Sempre (21)
    Maastricht/Eindhoven, Nederland
    * Naomi/Kian (20)
    Arnhem, Nederland
    * Sarah/Overkill (19)
    Texel, Nederland
    * Wendy/Jumin (18)
    Zuid-Holland, Nederland
    * Dore/Maslany (18)
    Nijmegen/Twente, Nederland
    * Erieka/Schorriemorrie (20)
    Zwolle (Overrijsel), Nederland
    * Ashley/Puellae (18)
    Nijmegen, Nederland
    * Dauth/Mitchell & Nikki
    Noord-Holland, Nederland

    * = misschien
    - = zeker

    Invullijstje:
    - Naam
    - Leeftijd (geen -16j)
    - Land + provincie (aan de hand bepalen we een centrale locatie of zo)


    WHEN LIFE GIVES YOU LEMONS

    ADD VODKA


    Mod-mededeling:
    Lieve users,

    Wij hebben achter de schermen even overlegd en hoewel wij begrijpen dat de meesten oud genoeg zijn om hun eigen keuzes te maken, willen we iedereen nog eens op het hart drukken dat jullie verstandig moeten omgaan met drank tijdens deze meeting. Drank is en blijft een verslavend middel en past ook het reactievermogen aan. Mochten er mensen tijdens deze meeting dronken worden, zorg dan dat ze kunnen blijven slapen of op een veilige manier thuis geraken zonder achter het stuur te kruipen. Wanneer bepaalde mensen liever niet drinken op deze meeting, zet hen dan niet aan tot drinken. Respecteer ieders grenzen en houd zorg voor elkaar.
    Vergeet ook zeker niet dat als dit doorgaat in Nederland, dat je niet mag drinken onder de 18 jaar. Mochten er mensen onder de 18-jaar naar deze meeting komen, bied hen dan ook geen alcohol aan.

    Alvast bedankt om hier rekening mee te houden!

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 17:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2016 - 17:43 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    HAHA nice.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    jip bijna 18 noord-holland, nederland, bam


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Eeeeh onder de achttien krijg je in Nederland geen drank of vergis ik me nou.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    I wanna join maar tegen de tijd dat er een datum is zit ik waarschijnlijk al in de VS xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SPECS schreef:
    Eeeeh onder de achttien krijg je in Nederland geen drank of vergis ik me nou.:')

    Nee :P
    Wel in België dan?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    SPECS schreef:
    Eeeeh onder de achttien krijg je in Nederland geen drank of vergis ik me nou.:')


    oke o.o daarom gaan we dus in belgie ddrinken want wow dat wist ik niet hahaha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lemons + tequila (+ salt = heaven), right?
    Alright, ik wil ben geïnteresseerd. Sofie, 20, Veghel, NL


    Deep inside, I've never felt alive

    Zusak schreef:
    I wanna join maar tegen de tijd dat er een datum is zit ik waarschijnlijk al in de VS xd.


    tegen de tijd dat we alles geregeld hebben ben je al terug ;p


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    oke o.o daarom gaan we dus in belgie ddrinken want wow dat wist ik niet hahaha


    Lol, de wet heeft ons enkele jaren geleden aan banden gelegd.:'D Nu weet je het dus wel hahaha. Anyways, België is gewoon veel te lang reizen, zelfs voor deze Zuid-Limburger..die sowieso niet van drank houd.;')


    You were born original, don't die as a copy.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    tegen de tijd dat we alles geregeld hebben ben je al terug ;p


    dat duurt laaaaaang dan

    of jullie komen gewoon naar de vs.
    moet je wel een fake-ID regelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SPECS schreef:
    (...)

    Lol, de wet heeft ons enkele jaren geleden aan banden gelegd.:'D Nu weet je het dus wel hahaha. Anyways, België is gewoon veel te lang reizen, zelfs voor deze Zuid-Limburger..die sowieso niet van drank houd.;')


    is het strafbaar als ik mijn drank hier zou kopen of zo en het in nederland zou drinken? xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    is het strafbaar als ik mijn drank hier zou kopen of zo en het in nederland zou drinken? xp


    Volgens mij wel :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    is het strafbaar als ik mijn drank hier zou kopen of zo en het in nederland zou drinken? xp


    Rijksoverheid.nl zegt dit:
    Vanaf welke leeftijd mag ik alcohol kopen of bij me hebben in het openbaar?
    Je mag alcohol kopen als je 18 jaar of ouder bent. Ben je onder de 18 jaar en heb je alcohol bij je op een openbare plek? Dan ben je strafbaar. Dit staat in de Drank- en Horecawet. Openbare plekken zijn bijvoorbeeld de straat, de kroeg, een winkelcentrum of een park.


    26 - 02 - '16

    Miall schreef:
    (...)

    Volgens mij wel :')

    Alleen in 't openbaar. Huiselijke kringen niet.


    Deep inside, I've never felt alive

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    is het strafbaar als ik mijn drank hier zou kopen of zo en het in nederland zou drinken? xp


    Goede vraag, dat zou ik moeten opzoeken.(':


    You were born original, don't die as a copy.