• Na overleg in LJH, is hier het topic. [gsm topic whatever]

    WAAR?
    nog te bespreken

    WAT?
    samenkomst quizletalcoholisten
    we zetten niemand aan tot drinken
    alcohol is slecht voor het menselijk lichaam

    WANNEER?
    nog te bespreken

    WIE?
    * Qing/Metamorphoses (16)
    Antwerpen, België
    * Jip/Wiarda (bijna 18)
    Noord-Holland, Nederland
    * Sofie/Tony_Stark (20)
    Veghel, Nederland
    * Chloë/Sempre (21)
    Maastricht/Eindhoven, Nederland
    * Naomi/Kian (20)
    Arnhem, Nederland
    * Sarah/Overkill (19)
    Texel, Nederland
    * Wendy/Jumin (18)
    Zuid-Holland, Nederland
    * Dore/Maslany (18)
    Nijmegen/Twente, Nederland
    * Erieka/Schorriemorrie (20)
    Zwolle (Overrijsel), Nederland
    * Ashley/Puellae (18)
    Nijmegen, Nederland
    * Dauth/Mitchell & Nikki
    Noord-Holland, Nederland

    * = misschien
    - = zeker

    Invullijstje:
    - Naam
    - Leeftijd (geen -16j)
    - Land + provincie (aan de hand bepalen we een centrale locatie of zo)


    WHEN LIFE GIVES YOU LEMONS

    ADD VODKA


    Mod-mededeling:
    Lieve users,

    Wij hebben achter de schermen even overlegd en hoewel wij begrijpen dat de meesten oud genoeg zijn om hun eigen keuzes te maken, willen we iedereen nog eens op het hart drukken dat jullie verstandig moeten omgaan met drank tijdens deze meeting. Drank is en blijft een verslavend middel en past ook het reactievermogen aan. Mochten er mensen tijdens deze meeting dronken worden, zorg dan dat ze kunnen blijven slapen of op een veilige manier thuis geraken zonder achter het stuur te kruipen. Wanneer bepaalde mensen liever niet drinken op deze meeting, zet hen dan niet aan tot drinken. Respecteer ieders grenzen en houd zorg voor elkaar.
    Vergeet ook zeker niet dat als dit doorgaat in Nederland, dat je niet mag drinken onder de 18 jaar. Mochten er mensen onder de 18-jaar naar deze meeting komen, bied hen dan ook geen alcohol aan.

    Alvast bedankt om hier rekening mee te houden!

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 17:32 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 nov 2016 - 17:43 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/alcohol/vraag-en-antwoord/alcoholbezit-jongeren-in-het-openbaar

    Dan zou je het al bij iemand thuis moeten doen en het niet te heftig maken ivm openbaar dronkenschap als mensen terug naar huis gaan haha.:'D

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 23:45 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Hahaha, oh god, dit is echt niets voor mij als niet-drinker, maar ik vind het wel prachtig dat jullie dit plan echt doorzetten. Ik wens jullie veel plezier en ik wil absoluut foto's. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zit eerlijk gezegd te denken dat als we dit doen, dat we eigenlijk sowieso eindigen met iets als een soort sleepover ding want ik voel me er niet prettig bij als er mensen onder invloed naar huis moeten komen eigenlijk en zeker niet als het ver is met het openbaar vervoer en zo

    stay safe kippetjes


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zit eerlijk gezegd te denken dat als we dit doen, dat we eigenlijk sowieso eindigen met iets als een soort sleepover ding want ik voel me er niet prettig bij als er mensen onder invloed naar huis moeten komen eigenlijk en zeker niet als het ver is met het openbaar vervoer en zo

    stay safe kippetjes


    Seconded heel hard want ik heb niets te zeggen over hoe of wat maar doe dit alsjeblieft wel veilig lieve mensen want dat zou mij heel erg geruststellen
    (En dan zal ik nu dit topic weer verlaten. Suc7)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    is het strafbaar als ik mijn drank hier zou kopen of zo en het in nederland zou drinken? xp

    Je valt normaal onder de regels van Nederland als je naar Nederland gaat, dus in het openbaar mag het niet dan. Daarom dat als je bv. naar de VS zou gaan, dat je ook niet meer mag drinken als je nog geen 21 bent, ook al beschrijft België een andere wetgeving.


    Take me to wonderland

    Geniaal dit. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Aanwezig. Maastricht of Eindhoven. Oh en ik ben 21. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wiarda schreef:
    Ik zit eerlijk gezegd te denken dat als we dit doen, dat we eigenlijk sowieso eindigen met iets als een soort sleepover ding want ik voel me er niet prettig bij als er mensen onder invloed naar huis moeten komen eigenlijk en zeker niet als het ver is met het openbaar vervoer en zo

    stay safe kippetjes


    hier was ik ook al over aan het nadenken :'D eigenlijk zouden we ergens in een vaag hotel een kamer moeten huren voor een nacht of zo en als het in Nederland is dan moet het voor mij op de kamer (cat) en niet openbaar tenzij iemand me een fake pasje kan fixen :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hahahaomg
    Ik wil komen maar ik heb werk in het weekend en ik wil liever niet 3 uur tipsy terugreizen XD.
    Misschien kan ik vrij vragen

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 8:52 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Naomi / 20 / Arnhem (Nederland) / Maybe


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    kunnen we het op texel houden

    mama / noord-holland / 19


    i put the fun in funeral

    Ledecky schreef:
    Geniaal dit. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind Texel wel behoorlijk ver weg hoor en ik denk al zeker voor de belgen onder ons c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg dit is echt fantastisch x) Even een mt. Het hangt af van waar en wanneer of ik kan hehe.

    Wendy - 18 (dan 19 wss) - Hillegom (Zuid-Holland)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 17:35 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yes, zet mij er maar bij.
    Ik ben Dore, net 18 en kom uit Nijmegen (doordeweeks) of Twente (weekend)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted