• Hooi,
    Even enkele frustraties van de dag.:Y)

    - ...Als de bussen enkel staken in jouw regio, dus nergens anders, enkel in jouw regio.
    - ...Als je 's ochtends wel naar school geraakt met die staking, maar 's avonds niet.
    - ...Als je jouw usb-stick in de klas bent vergeten en je bijgevolg het spreekexamen van de volgende dag niet verder kan voorbereiden.
    - ...Als de school nog nooit van het fenomeen verwarming heeft gehoord.
    - ...Als één of andere zieke leerkracht besluit om het raam open te doen terwijl het ijskoud is.
    - ...Als je het gevoel hebt dat het vrijdagavond is, maar het nog maar maandag blijkt te zijn.

    Kill me please? Thank you very much!_O_

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    - ...Als één of andere zieke leerkracht besluit om het raam open te doen terwijl het ijskoud is.


    standaard mijn leerkracht wiskunde (zes x per week elke les omggg)

    ik leef met je mee veel sterkte xxxxxxxx


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh, da's kak.


    16 - 09 - '17

    ajajajajj....:(


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Debbaut schreef:

    - ...Als je het gevoel hebt dat het vrijdagavond is, maar het nog maar maandag blijkt te zijn.

    Kill me please? Thank you very much!_O_


    Dit. Ik wil slapen haha.

    Same same.
    Waarom lijkt het vrijdag


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik moet morgen om half zeven op voor school.;_; Eigenlijk eerder, maar ik ontbijt in de bus.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik moet morgen om half zeven op voor school.;_; Eigenlijk eerder, maar ik ontbijt in de bus.


    Dat is echt slim. Dan kan ik later op staan. Slimm!

    Op mijn stage dacht de chef dat het vrijdag was, dus hij plakte overal vrijdag stickers op :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    School, altijd fijn :'). Ik zit morgen van half 9 tot 7 op school. Met vier tussenuren....


    Seasons will change, but I shall remain

    Oscura schreef:
    School, altijd fijn :'). Ik zit morgen van half 9 tot 7 op school. Met vier tussenuren....

    En in plaats van dat ze nou gewoon twee tussenuren weghalen, nee hoor :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het klinkt misschien heel fout, maar ik ga het toch zeggen: ik ben blij dat ik niet de enige ben met een boel frustraties vandaag, sorry. :')
    Alsnog leef ik met je mee hoor! Hopelijk gaat het morgen terug beter!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Diable schreef:
    (...)
    En in plaats van dat ze nou gewoon twee tussenuren weghalen, nee hoor :')

    Het stomme is, ik heb maar 2 vakken morgen. Voor een dezelfde vak hebben ze allemaal tussenuren gestopt. En het gaat niet veranderen voor de komende acht weken (cat)


    Seasons will change, but I shall remain

    Puellae schreef:
    (...)

    Dat is echt slim. Dan kan ik later op staan. Slimm!


    Haha je moet toch wat als je zo vroeg op moet!:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    - ...Als je 's ochtends wel naar school geraakt met die staking, maar 's avonds niet
    .
    Waarom moet jij 's avonds naar school raken? (lol)

    Innige deelneming.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat een pechdag. Altijd als er één ding mis gaat, gaat alles mis. Stom hoor! Ben je er alweer een beetje bovenop gekomen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.