• "Wijngaard bracht vreugde!"


    Complimentjes
    Lucens
    Lieve Sofie,
    Hoelang kennen we elkaar nu al? Hmm, ik denk nu al bijna ander half jaar. Ik wil je even bedanken voor je lieve woorden wanneer ik ze nodig had, ik wil je even bedanken voor het klaarstaan voor mij zorgen en het onderhouden van onze vriendschap. Ik wil je heel graag bedanken voor het afgelopen jaar, waarin we veel gepraat hebben en waarin we gezellig hebben bij gekletst over de fandoms. (; Ik wil je hartelijk bedanken voor alle leuke en mooie momenten. Voor de gezelligheid. Voor de grote dingen, zoals de ontzettend lieve berichtjes, maar ook voor de kleine dingen, zoals gewoon vragen ‘hoe gaat het met jou?’, want ik ken maar weinig mensen die er ook maar aan denken zoiets terug te vragen. Weet dat je altijd alles bij me kwijt kan.
    We zijn bijna beide twaalf nu, maar meestal verschil ik al bijna een jaar met jou –immers ben ik negen maanden ouder dan jij bent. Maar ik kan je vertellen dat als ik met je praat, dat ik je altijd beschouw als iemand die ouder is dan ik. Dat komt omdat jij gewoon ontzettend wijs bent en mij altijd laat verbazen met je enorme schrijftalent. Vooral als ik mijn verhalen vergelijk met hoe ik schreef toen ik bijna twaalf was. Jij bent een ontzettend groot talent in schrijven, al lijk je het zelf soms weleens te vergeten. Eerlijk is eerlijk, jij schrijft beter dan ik. En ik moet zeggen, laat het eens weten aan meerdere mensen. Soms is het goed om op te scheppen :Y). Luister maar naar mij.
    Toen ik startte met praten anderhalf jaar geleden met jou, had ik nooit gedacht dat we zulke goede vriendinnen zouden worden. Ik weet nog wel dat laatst zei: ‘Ik vond je toen een beetje vaag… Een beetje raar.’ Of iets in die trant. Wel, dat ben ik nog steeds, haha. Maar toch begon je met me te praten, toch begonnen we langere gesprekken te voeren. En we bleken toch best veel dezelfde interesses te hebben. Jij haalde me over om Warrior Cats te lezen en dat maakte onze vriendschap volgens mij nog sterker.
    Destijds hadden we ook een goede klik met Kiki en waren we eigenlijk met zijn drieën goede vriendinnen. Weet je het nog? Dat opdrachten spel? We hebben het niet lang gespeeld, maar ik had er de grootste lol mee. Of de RPG’s waar we allemaal aan mee hebben gedaan (of eigenlijk hadden we ze allemaal verzonnen (‘: ). Haha, dat waren mooie tijden. Ik weet nog zo goed dat ik het zo geweldig vond om te doen en dat ik meestal 49 privé berichten had als ik een dagje niet mee deed aan de RPG.
    Nadat de RPG’s een beetje doodgebloed waren, begonnen wij aan diverse Warrior Cats fanficties die we nooit hebben afgemaakt en met de meeste zijn we niet eens begonnen. Echter stelde jij voor om The Hunger Games te gaan lezen en dat heb ik gedaan. Ik werd meteen fan. Samen verzonnen we een Hunger Games verhaal (wow daar moeten we nog eens me starten). Jij bent vervolgens Harry Potter gaan lezen en kijken, en ook daar zijn we een verhaal over gestart, met uiteindelijk 10.000 woorden. Ons langste verhaal. Ik ben er trots op, haha. Nee, maar wij moeten samen eens een goeie Harry Potter fanfictie gaan schrijven en dan vooruit gaan schrijven zodat we dit verhaal wél afkrijgen. Want samen schrijven blijft een van mijn favoriete dingen om te doen. Het is gewoon zo gezellig en jij hebt altijd zulke creatieve ideeën. Meid, ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen via Quizlet, anders had ik al die leuke tijden moeten missen.
    Lieve Sofie, geniet even van de eer.

    Lucens
    (Brood, of koe wat jij wil ('; )

    _Shinx
    Hey allerbeste-geweldige Softijs!
    Ik ben zoooo blij dat je gekozen bent! Anyways, ik wil graag zeggen dat je een geweldige vriendin bent, en ik hoop dat dat nog lang zo blijft. En natuurlijk kijk ik nog steeds uit naar het moment dat we elkaar ooit zullen meeten! =D
    Groetjes, Kiwi


    HAMlLTON
    HUFFLEFLUFF!
    Aww, wat ben ik blij met een vriendin zoals jij!
    Je bent lief, aardig en zeker een echte doorzetter!
    Ondanks we niet zoveel meer spreken, zijn we natuurlijk echt nog suuuuuper goede vrienden hoor! Lofjoejoejoe. Jaja. Wat een charmes heh jaja

    Groetjes, zoals je me kent, ZANDKIT!


    _Illusion
    Lieve Sofie,
    Ik ken je nu al toch wel een hele tijd. Eerst alleen maar als Darkness, in de Kwaadaardige Club. Dat bleef een lange tijd zo. Maar toen vroeg je Brechtje om mijn nummer, en ik vond het goed dat ze het aan je doorgaf. Toen maakten we onze groep aan, die al een tijdje "Hele aardige kinders" heet. Na een tijdje voegden we ook Silke toe. Het was toen nog steeds leuk, maar lokte toch de nodige irritaties uit.
    Maar, wat ik wil zeggen:
    Woooww! Je bent geweldig, Soof. Je bent dol op Harry Potter, THG, en Warrior Cats (en vast meer). Je laat je fandom gewoon zien. Waarom? Waarom niet?
    Je bent ontzettend druk, en heel aardig, en praat ronduit. Gewoon, omdat het kan :Y)
    En je bent gewoon jezelf, en dat maakt je sowieso al ontzettend leuk, en lief.
    Xx, Ananas



    Creatie(s) in de kijker
    Ben jij ook niet benieuwd hoe het verder gaat waar Harry Potter is geëindigd? Neem hieronder een kijkje. Een must-read voor Harry Potter-fans geschreven door Hufflefluff en Lucens!
    I Hate You || Harry Potter [Next Generation]
    Haar hand gleed naar de deurklink, haar hoofd tolde van de gedachtes, maar eentje bleef ze horen:
    "Je moet het vinden, je moet het vinden. Vind het!" Het dwong haar, ze moest het vinden, met een ruk gooide ze de deur open. Opeens kwam er een schim haar kant op gelopen, ze wou de mantel van dunne stof over zich heen gooiend, maar de schim greep haar hand.
    "Malfoy?"
    "Potter?"
    "We zullen het vinden, al wordt het onze dood!" fluisterden ze in koor.


    Eindelijk! Het is zover, Harry Potters en Ginny Weasley's oudste kind mag naar Hogwarts High School of Witchcraft and Wizardry. Maar Rose, de oudste Potter, is natuurlijk niet de enige, ook Draco Malfoy's en Astoria Greengrass' jongste kind, Lily Malfoy, mag naar Hogwarts. Nog voor het sorteren begint, zijn ze gezworen vijanden, net als hun vaders waren. Geen twijfel aan mogelijk.Voor eens en altijd gezworen vijanden, niemand, niets dat het nog kan veranderen, toch?


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Ik wil een tuin vol egels

    Wijngaard, wijngaard, wijngaard!! _O_

    Oké, nu serieus. Ik ken je niet persoonlijk, maar volgens mij ben je een erg lieve meid en hebben je vriend(inn)en veel aan je. (bloos)

    Was jij dat trouwens niet die ooit een banaan op mijn profiel poste?


    Ik wil een tuin vol egels

    Haha, deze topics geven mij altijd een glimlach op mijn gezicht!

    Ik word zo blij van dit soort topics! Fijne week (:


    26 - 02 - '16

    YOU ARE ONE OF THE BEST FRIENDS I CAN WISH TO
    (Let niet op het slechte Engels)


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    _Illusion schreef:
    YOU ARE ONE OF THE BEST FRIENDS I CAN WISH TO
    (Let niet op het slechte Engels)

    Dit (en sorry voor het lange bericht ('x )


    i wanna die with you once or twice.


    Ahw, bedankt iedereen voor die lieve berichtjes. Dit komt echt op het juiste moment, want de slechte week die ik nu heb is al weer helemaal verdwenen <3


    Rubin:
    Was jij dat trouwens niet die ooit een banaan op mijn profiel poste?


    Waarschijnlijk wel, haha. Vast en zeker op mijn andere account xp

    Ananas:
    YOU ARE ONE OF THE BEST FRIENDS I CAN WISH TO
    (Let niet op het slechte Engels)


    joe toe <3


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Naww, wat een lieve berichtjes allemaal! En een heel fijne week! ^^


    What would Emma do?

    Hufflefluff schreef:

    Ahw, bedankt iedereen voor die lieve berichtjes. Dit komt echt op het juiste moment, want de slechte week die ik nu heb is al weer helemaal verdwenen <3


    (...)

    joe toe <3

    Ik weet ook wel dat ik geweldig ben *ego hairflip*


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Fijne week toegewenst! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Nympha schreef:
    Fijne week toegewenst! ^^

    Dankje ^^ Jij ook ;D


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    JIJ BENT GEWOON SUPER AARDIG EN GENIAAL EN EN EN EN *duizend complimenten die ik niet ga uittypen*


    obsessive rage