• Welkom bij Q's Bookclub!

    Hier bespreken we elke maand één of twee stories op Quizlet, een boek en een serie. Voel je vrij om mee te doen en ideeën zijn altijd welkom!
    ^^
    Alleen ik (scribe) mag de nieuwe topic's openen!


    Betekenissen:




    * TBR, Updates, Wrap-Up & Haul (To be read updates, wat heb je deze maand allemaal gelezen en welke boeken heb je deze maand gekocht)


    Overzicht december:
    * Maandboek 1: 2 stories op Quizlet:
    - H_NGM_N van Pickett.
    - Verblind door liefde van Plato.
    * Maandboek 2 :
    - 'The perks of being a wallflower' van Stephen Chbosky.
    * TBR updates, Wrap-up en Haul, tussendoor of aan het einde van de maand.
    * Nomineren voor Januari kan tot en met zondag 11 december. één boek per nominatie.
    * Stemmen kan tot en met donderdag 15 december. De uitslag komt daarna.


    Naam:
    Tialda
    Lisa
    Bes
    Mirte
    Brechtje
    Romi
    Cheryl
    Marloes
    Froukje
    Anne
    Addie
    Evelien
    Shania
    Belle
    Anne-Mirthe
    Mexx
    Megan
    Username:
    Scribe
    Pickett
    frodo
    Kahlen
    _Martyr
    Plato
    Zusak
    Antari
    ProngsPotter
    xlunalovegood
    Malanaphy
    Westworld
    Spoderman
    Maethor
    _Iratus
    Scythe
    Erso
    Goodreads:
    dromenoverboeken
    xLizor
    -
    Paracosm
    -
    -
    Rhysre
    Marloes
    ProngsPotter
    Anne
    -
    -
    -
    Belle Van
    -
    Eallixy
    Megan


    Gekozen boek:
    - 'The perks of being a wallflower' van Stephen Chbosky.

    Gekozen serie:
    - 'Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children' van Ransom Riggs.

    Gekozen stories:
    - H_NGM_N van Pickett.
    - Verblind door liefde van Plato.




    Nominaties in het groen!

    Nominaties voor Januari:

    De uitslag:
    Het boek dat we in Januari gaan lezen is:
    Salt to the Sea van Ruta Sepetys! En natuurlijk het eerste deel van de serie: Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children!

    Stories op Quizlet:
    (Nog niet bekend)

    Q's Bookclub heeft nu ook een eigen whats'app groep!!
    Hier kletsen we over boeken en andere boekgerelateerde onderwerpen. (:
    Wil je er ook bij? Pb dan je nummer naar Kahlen

    [ bericht aangepast op 18 dec 2016 - 21:48 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)
    Nee hoor! Dat is niet verplicht.^^


    Oh top ^^
    Bes | Frodo | ik sta open voor alles, maar ik heb wel onlangs de boekentip 'Delirium' van Lauren Oliver gekregen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mirte | Kahlen | Paracosm | Under the Dome


    Westworld schreef:
    Lijkt me wel leuk, MT


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Brechtje | Lucens | Ehh geen idee (':


    i wanna die with you once or twice.

    Scribe schreef:
    (...)

    Ja kan! Ik maak wel even een lijstje in de beginpost. En wil een lieve mod de titel veranderen naar: Q's Bookclub! ? Ik vind het zonde om een heel nieuw topic aan te maken, terwijl ik ook gewoon de beginpost kan aanpassen. (en de titel)

    Gebeurd ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    De boeken die jullie nu hebbrn opgegeven bij boek dat je wilt lezen, zijn dat jullie nominaties?
    Want anders hoort dat bij tbr, wat we aan het begin van de maand aangeven. (Of laatste dag van de vorige maand)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    De boeken die jullie nu hebbrn opgegeven bij boek dat je wilt lezen, zijn dat jullie nominaties?
    Want anders hoort dat bij tbr, wat we aan het begin van de maand aangeven. (Of laatste dag van de vorige maand)


    Bij mij is het een TBR boek. Dat zal ik aan het einde van de maand even aanpassen in een volledig lijstje. (:
    Ik zal morgen gaan kijken welke boeken ik in wil sturen voor een nominatie. Houden we de genres Chicklit & Thriller aan of gaan we voor Young Adult & Thriller?


    Romi | Plato

    Ik heb geen account op Goodreads en maak het ook liever niet aan. Ik ben wel even in de war met het laatste dat we moeten opgeven. Nu moeten we toch nog geen boek zeggen dat we willen lezen, of begrijp ik het weer helemaal verkeerd? :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik nomineer Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children voor december (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Addie | Malanaphy | geen goodreads | idk

    maar ik sta wel open voor wat inferius heeft genomineerd xp


    Heaven is a place that we all have

    Kahlen schreef:
    (...)

    Bij mij is het een TBR boek. Dat zal ik aan het einde van de maand even aanpassen in een volledig lijstje. (:
    Ik zal morgen gaan kijken welke boeken ik in wil sturen voor een nominatie. Houden we de genres Chicklit & Thriller aan of gaan we voor Young Adult & Thriller?


    Young adult kan ook wel, als mensen dat liever hebben. Maakt mij niet zo veel uit. Ik pas morgen het topic weer aan! Heb nu even pauze op het werk. (:

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 19:02 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Young adult kan ook wel, als mensen dat liever hebben. Maakt mij niet zo veel uit. Ik pas morgen het topic weer aan! Heb nu even pauze op het werk. (:

    Ik denk dat YA algemener is, en stiekem is YA nog steeds een soort van guilty pleasure, al vind ik mezelf er al te oud voor worden :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Als we YA gaan doen, nomineer ik "De belevenissen van een muurbloem" van Stephen Chbosky.

    FIRST UPDATE: Ik heb daarstraks eindelijk Paper Towns van John Green gelezen, nog nooit, en ik herhaal nog nooit, heb ik ooit zo ontroerd geweest zonder dat het een triestig-ish boek is. Het einde was echt goud waard en die roadtrip was de shit.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 19:36 ]


    Heaven is a place that we all have

    Cheryl | Zusak | Rhysre | The Girl on the Train

    For Chicklit zou ik niet echt iets weten, en als het YA wordt maakt het me niet zoveel uit, want heb toch nog veel op mijn to read list staan dus kans is groot dat die daar dan al in staat c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Malanaphy schreef:
    Als we YA gaan doen, nomineer ik "De belevenissen van een muurbloem" van Stephen Chbosky.

    FIRST UPDATE: Ik heb daarstraks eindelijk Paper Towns van John Green gelezen, nog nooit, en ik herhaal nog nooit, heb ik ooit zo ontroerd geweest zonder dat het een triestig-ish boek is. Het einde was echt goud waard en die roadtrip was de shit.


    Die roadtrip is echt goals.