• So.. ik heb hulp nodig (:

    Zoals jullie al bij de titel gelezen hebben, ga ik binnenkort een boek uitgeven (yay). Mijn manuscript is al geaccepteerd en op dit moment worden al mijn grammaticale fouten eruit gehaald. Nu moet ik nog een ding doen voordat mijn boek officieel uit kan komen, en dat Is het verzamelen van 40 emails. Deze emails wilt de uitgeverij als "promotiemateriaal" gebruiken en zullen een korte preview van mijn verhaal naar deze emails opsturen, in de hoop dat het gekocht zal worden. Verder zal er dus niets mee gedaan worden. Ik heb deze 40 emails dus nodig of anders kunnen ze mijn boek niet uitgeven. Ik heb al een aantal, maar ben nog lang niet bij de veertig emails.

    Hier Is een stukje van het verhaal:

    Vanaf het punt waar Meryl zijn vrienden, of beter gezegd, "bodyguards" hem achterlieten, viel Meryl zijn leven helemaal uit elkaar. Hij zag wat voor een pestkop hij was en probeert er eindelijk eens wat aan te doen. Met de hulp van Maya, de vriendinnetje van zijn grootste vijand en Devlin, een zware drugsdealer (ook de beste vriend van zijn grootste vijand) Lukt het ook aardig wat.

    Maar niets heeft hem voorbereid op de halfdode jongen die door zijn huidziekte al voor de deur van de dood aan het bonken was. Of beter gezegd: de toegangsdeur tot Meryl zijn leven platbrandde en zijn leven als een komeet binnen kwam stormen.

    Deze verhaal gaat over vriendschap, misdaad, familie en de struggles van het houden van een groot geheim.


    Als iemand hier geïnteresseerd in is en mij hiermee zou willen helpen, stuur mij dan een pb'tje met je email adres die ik dan kan gebruiken (: alvast bedankt!


    edit: ben bij de 35 emails van de 40 :D Bijna bij de finish lijn! Wie wilt mij helpen met de laatste stukjes? :')

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 15:48 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Boekscout zeker?
    Ik wens je veel succes dan... Het is wel heel tof dat je uit kan geven maar ja, daar blijft het dan ook bij.

    Mijn mailadres mag je ook wel; vincie.vk1999@gmail.com


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    KLAINEISBACK schreef:
    Wat leuk. We zitten bij dezelfde uitgever. Ik stuur je een pb als het nog nodig is.


    Haha, wat een toeval.
    En PB zou wel fijn zijn ja. Alvast bedankt (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Luotisade schreef:
    (...)
    Oh ik bedoelde meer voor een volgend boek. (:
    Ik ben zelf ook begonnen bij een Boekscout-like principe.

    Het voordeel van Pumbo is dat je geen mailadressen hoeft te verzamelen en niet zelf een aantal stuks hoeft in te kopen. ^^
    Daarnaast kun je zelf de prijs van je boek bepalen en heel makkelijk 5 euro winst maken terwijl je boek nog steeds onder de twintig euro kost. (:


    Mailadressen verzamelen vind ik zelf erg onnodig en best wel irritant. Goed dat Pumbo dat niet doet, haha.
    Ik wist niet dat je überhaupt bij een uitgeverij de prijs mocht bepalen.

    Als ik (hopelijk) ooit een tweede boek uitgeef, Denk ik wel even na over Pumbo, of tenminste een andere uitgeverij, hehe :') maar dat kan pas over twee jaar.
    Dankjewel voor de info.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, wat een toeval.
    En PB zou wel fijn zijn ja. Alvast bedankt (:


    Indd en okee komt jouw kant op


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Als hier iemand nadenkt over het uitgeven van Fanfictie, kan ik Fanflicks heel hartelijk aanbevelen! Ze zijn nog steeds op zoek naar gemotiveerde schrijvers n.n.

    Stuur je ook even een PB'tje met mijn e-mail, en gefeliciteerd met de publicatie!


    soul made of stardust and chaos.