• Hallo!

    Ik ben op zoek naar een gratis plagiaatscanner waarmee je twee documenten met elkaar kan vergelijken. Ik heb wel iets met Word geprobeerd, maar ik snap niet helemaal hoe dat werkt (ik krijg de twee documenten wel naast elkaar maar de resultaten vind ik nogal vaag). Heeft iemand hier een alternatief voor? Het liefst gratis en als het kan online. Mocht je weten of het systeem van Word waarmee je met Controleren kan Vergelijken (klik voor uitleg van Support Office over wat ik bedoel) werkt en of deze inderdaad een goede plagiaatscanner is, zou ik het even prettig vinden als je daar iets over post.

    Alvast bedankt! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De docenten van mijn middelbare school (en volgens mij ook de docenten op mijn universiteit) gebruiken Ephorus. Of het gratis is weet ik niet, dat zou je zelf even moeten kijken. Maar volgens mij is het een erg bekend programma.


    oi, suzy

    Escherichia schreef:
    De docenten van mijn middelbare school (en volgens mij ook de docenten op mijn universiteit) gebruiken Ephorus. Of het gratis is weet ik niet, dat zou je zelf even moeten kijken. Maar volgens mij is het een erg bekend programma.


    Ephorus is helaas niet gratis, wel erg bekend en ook erg goed, bij mijn weten. Als ik het vaker nodig had gehad - en ik vermoed dat ik het niet zo vaak nodig heb - dan had ik misschien het wel aangeschaft. Dank je wel voor je reactie! :]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife