• CAMP NOCTIS

    NAME
    Milou
    Mirte
    Chloe
    Robin
    Maaike
    Vera
    Kelly
    Camilla
    Laura
    Sanne
    Leonie
    Amber
    CHARACTER
    Caelan
    Theodore
    Gaia
    Debby
    Sean
    Storm
    Jamie
    Natalia
    Christopher
    -
    Lia
    Dean

    JOBS
    vissers
    Theodore
    Gaia
    Debby
    Sean
    zoekers
    Storm
    Jamie
    Natalia
    Christopher
    kampers
    Caelan
    Ziegler
    Lia
    Dean

    BIRTHDAYS
    Hou er rekening mee dat we al in 2018 zijn!
    20 januari 2001 — Caelan (17 jaar)
    28 januari 1998 — Sean (20 jaar)
    6 februari 1999 — Lia (19 jaar)
    13 maart 1997 — Theodore (21 jaar)
    19 mei 1998 — Dean (20 jaar)
    29 mei 2001 — Jamie (17 jaar)
    1 juni 2000 — Debby (18 jaar)
    24 juli 1999 — Christopher (19 jaar)
    25 augustus 2000 — Natalia (17 jaar)
    15 september 2000 — Gaia (18 jaar)
    18 december 1999 — Storm (19 jaar)

    SHIPS
    Shipname
    x
    x
    Names
    x
    x
    Kind of ship
    x
    x

    RULES
    • De huisregels van Quizlet
    • Alleen ik, Mouli, maar de nieuwe topics aan
    • Het woordenaantal van je posts moet minimaal 300 woorden bevatten, exclusief codes
    • De RPG speelt zich wel degelijk af in de tijd van nu (eigenlijk de toekomst), maar vanwege de "omstandigheden" wordt er geen gebruik gemaakt van elektriciteit, computers, telefoons, koelkasten, etc.
    • De fictieve datum van het speeltopic begint bij 5 juni 2018. Tijdskippen zullen plaatsvinden in de loop van het speeltopic.
    • Denk eraan dat het hier om een vriendengroepje gaat! Echt pure haatrelaties zullen hoogst waarschijnlijk dus niet voorkomen! Wel is het natuurlijk mogelijk dat de ene minder goed met de een overweg kan dan de ander, ze zijn ten slotte met z'n twaalven. Maar probeer dus origineel te zijn in relaties!

    TOPICS
    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic



    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 16:28 ]


    take risks

    Hier het praattopic!
          Sempre en kahlen, de leeftijden van jullie personages kwamen niet overheen met de geboortedatum, want dan zouden ze twee jaar ouder moeten zijn. Ik denk dat het komt omdat jullie dan 2016 aanhouden, dus heb ik de leeftijd van jullie personages hetzelfde gelaten en het geboortejaar veranderd (: als het niet goed is, geef het dan even aan en dan verander ik het weeeeer
          En verder ga ik vandaag proberen bezig te gaan met Caelan, maar weet niet hoeveel tijd ik dr voor heb, maar hoop in ieder geval zn innnerllijk erneer te gaan zetten (:


    take risks

    Heee. Aangezien ik straks moet werken denk ik dat mijn personage morgen pas komt. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    MT.

    Natalia komt er zo op ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Mouli schreef:
    Hier het praattopic!
          Sempre en kahlen, de leeftijden van jullie personages kwamen niet overheen met de geboortedatum, want dan zouden ze twee jaar ouder moeten zijn. Ik denk dat het komt omdat jullie dan 2016 aanhouden, dus heb ik de leeftijd van jullie personages hetzelfde gelaten en het geboortejaar veranderd (: als het niet goed is, geef het dan even aan en dan verander ik het weeeeer
          En verder ga ik vandaag proberen bezig te gaan met Caelan, maar weet niet hoeveel tijd ik dr voor heb, maar hoop in ieder geval zn innnerllijk erneer te gaan zetten (:


    Mieeep ik dacht al dat ik daar een foutje had gemaakt. Vanmiddag zal ik meteen in zijn rol het geboortejaar aanpassen!


    MT. Mijn rol komt ergens vanavond (een beginnetje), aangezien ik nog bij 2 RPG's moet posten & een hoofdstuk moet afschrijven (:


    take me back to the basics and the simple life

    Mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mouli schreef:
    Hier het praattopic!
          Sempre en kahlen, de leeftijden van jullie personages kwamen niet overheen met de geboortedatum, want dan zouden ze twee jaar ouder moeten zijn. Ik denk dat het komt omdat jullie dan 2016 aanhouden, dus heb ik de leeftijd van jullie personages hetzelfde gelaten en het geboortejaar veranderd (: als het niet goed is, geef het dan even aan en dan verander ik het weeeeer
          En verder ga ik vandaag proberen bezig te gaan met Caelan, maar weet niet hoeveel tijd ik dr voor heb, maar hoop in ieder geval zn innnerllijk erneer te gaan zetten (:


    Ohhh ja, ehm, foutje hahaha Omg 2000 klinkt zo jong :x

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 16:56 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ohhh ja, ehm, foutje hahaha Omg 2000 klinkt zo jong :x

    2001 yappie !!!!!!!!!! Ach over vijf jaar is 2005 jong en 2001 helemaal perfect trololololol hehehe pra nkie


    take risks

    Mouli schreef:
    (...)
    2001 yappie !!!!!!!!!! Ach over vijf jaar is 2005 jong en 2001 helemaal perfect trololololol hehehe pra nkie


    Hahahaha oh ja, want ik voelde me nog niet oud hehehe

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 17:26 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Jamie staat open voor relaties!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT.
    M'n naam is trouwens Robin (;


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Theo/Teddy is helemaal af. Mocht iemand z'n personage maken en denken 'die past wel bij hem' (op wat voor manier dan ook), let me know!


    Kahlen schreef:
    Theo/Teddy is helemaal af. Mocht iemand z'n personage maken en denken 'die past wel bij hem' (op wat voor manier dan ook), let me know!

    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    <3


    Bromaaaaance.