• CAMP NOCTIS

    NAME
    Milou
    Mirte
    Chloe
    Robin
    Maaike
    Vera
    Kelly
    Camilla
    Laura
    Sanne
    Leonie
    Amber
    CHARACTER
    Caelan
    Theodore
    Gaia
    Debby
    Sean
    Storm
    Jamie
    Natalia
    Christopher
    -
    Lia
    Dean

    JOBS
    vissers
    Theodore
    Gaia
    Debby
    Sean
    zoekers
    Storm
    Jamie
    Natalia
    Christopher
    kampers
    Caelan
    Ziegler
    Lia
    Dean

    BIRTHDAYS
    Hou er rekening mee dat we al in 2018 zijn!
    20 januari 2001 — Caelan (17 jaar)
    28 januari 1998 — Sean (20 jaar)
    6 februari 1999 — Lia (19 jaar)
    13 maart 1997 — Theodore (21 jaar)
    19 mei 1998 — Dean (20 jaar)
    29 mei 2001 — Jamie (17 jaar)
    1 juni 2000 — Debby (18 jaar)
    24 juli 1999 — Christopher (19 jaar)
    25 augustus 2000 — Natalia (17 jaar)
    15 september 2000 — Gaia (18 jaar)
    18 december 1999 — Storm (19 jaar)

    SHIPS
    Shipname
    x
    x
    Names
    x
    x
    Kind of ship
    x
    x

    RULES
    • De huisregels van Quizlet
    • Alleen ik, Mouli, maar de nieuwe topics aan
    • Het woordenaantal van je posts moet minimaal 300 woorden bevatten, exclusief codes
    • De RPG speelt zich wel degelijk af in de tijd van nu (eigenlijk de toekomst), maar vanwege de "omstandigheden" wordt er geen gebruik gemaakt van elektriciteit, computers, telefoons, koelkasten, etc.
    • De fictieve datum van het speeltopic begint bij 5 juni 2018. Tijdskippen zullen plaatsvinden in de loop van het speeltopic.
    • Denk eraan dat het hier om een vriendengroepje gaat! Echt pure haatrelaties zullen hoogst waarschijnlijk dus niet voorkomen! Wel is het natuurlijk mogelijk dat de ene minder goed met de een overweg kan dan de ander, ze zijn ten slotte met z'n twaalven. Maar probeer dus origineel te zijn in relaties!

    TOPICS
    Rollentopic
    Praattopic
    Speeltopic



    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 16:28 ]


    take risks

    Sean is up, hoewel ik nog niet helemaal zeker ben over zijn status dingetje. Maar oké iemand interesse in een relatie met deze jongeman?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 18:53 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    greenlight22 schreef:
    Sean is up, hoewel ik nog niet helemaal zeker ben over zijn status dingetje. Maar oké iemand interesse in een relatie met deze jongeman?


    Debby staat open voor relaties?


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    greenlight22 schreef:
    Sean is up, hoewel ik nog niet helemaal zeker ben over zijn status dingetje. Maar oké iemand interesse in een relatie met deze jongeman?

    Ik heb eventueel Natalia, alhoewel ze nog niet helemaal af is.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik maak Gaia zsm af


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zo Gaia is denk ik wel af, zijn er mensen die iets van een relatie met haar willen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Zo Gaia is denk ik wel af, zijn er mensen die iets van een relatie met haar willen?

    Ik ga zometeen en anders morgen bezig met Cale, probeer in ieder geval zn innerlijk dr neer te zetten (:


    take risks

    Wanneer is het de bedoeling dat dit RPG begint?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Natalia's innerlijk staat erop — Ze zoekt dus relaties! (Alhoewel de meeste gewoon vrienden zullen zijn). Let's make it exciting. :Y)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Dean is zo ongeveer ook wel af en hij staat open voor relaties! Als iemand überhaupt enige vorm van relatie wilt met zo'n pessimistisch persoon. :')


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Sempre schreef:
    Wanneer is het de bedoeling dat dit RPG begint?

    volgende week woensdag/donderdag, daar ergens, dan is het rollentopic een week open en heeft iedereen denk ik wel de kans gekregen om de rol in te vullen (:


    take risks

    Remarkeyable > EASE


    take me back to the basics and the simple life

    Er staat een beginnetje van Christopher (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MT! Ik ben momenteel bezig met Storm, maar ga zo leren, probeer haar vanavond af te hebben! :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Aftertaste schreef:
    MT! Ik ben momenteel bezig met Storm, maar ga zo leren, probeer haar vanavond af te hebben! :3


    ik wil niet heel vervelend doen, maar als Storm écht agorafobie heeft dan kan ze geen zoeker zijn. Het is niet alleen de angst voor niet vertrouwde plekker, maar ook alles daar omheen • er niet heen kúnnen gaan omdat je fysiek ziek wordt, paniekaanvallen, etc. Dat ziet zo diep in leven geweven dat je er niet continue op uit kan trekken om onbekende plaatsen te doorzoeken. x:


    Lia is (voor nu) klaar! Anyone who dares for relationships? Ik bedoel, het is een vriendengroep, maar hé.


    take me back to the basics and the simple life