• Omdat het vorige topic vol was.

    Ik was de laatste.


    i wanna die with you once or twice.

    Ik ben op mobiel, dus een heel goed beeld heb ik er niet van, maar je profiel klinkt me heel mooi! Zelf lijk je me ook een heel aardig persoon. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je komt op mij over als een heel aardig, vrolijk persoon! Plus, je bent Hufflepuf, dat is altijd goed.


    obsessive rage

    Huge fan van je profiel!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Vond je profielfoto al mooi, maar je signature is een 10/10.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik ken je natuurlijk niet echt, maar volgens mij ben jij een heel lief en medelevend iemand. ^^

    Ik vind jou én een super goede schrijfster én heel aardig :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hou zoveel van je profielfoto. Ik ken je niet maar je lijkt me echt een fantasierijk persoon!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Jij bent erg aardig en nog welkom op Quizlet. Ik hoop dat je het leuk hierop gaat krijgen. :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent gewoon tot nu toe altijd als een heel lief, aardig persoon op mij overgekomen ^^


    obsessive rage

    Je lijkt me echt een super oprecht persoon en dat vind ik een hele goede karaktereigenschap. En je hebt een mooi profiel.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben verlief op je profiel, je lijkt me zo eerlijk en oprecht.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik vind de tekst op jouw profiel zo mooi en het doet iets met me. En je signature is ook leuk

    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 21:33 ]

    Volgens mij ben jij echt heel aardig en leuk om mee te praten. En je hebt natuurlijk een toffe HP username!


    The truth is out there.

    Ik ben verliefd op je naam, Harry Potter related, het zelfde voor je profiel.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Je bent jong en schattig.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg