• Omdat het vorige topic vol was.

    Ik was de laatste.


    i wanna die with you once or twice.

    Jij bent echt een topmens!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jij Xanthe, bent de liefste aardappel ter wereld en ik hou van je en ik ship Mielthe (remember (cat) ) en je bent zo prettyyy.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 19:05 ]


    Heaven is a place that we all have

    Mooie vlag


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Sinterklaas als profielfoto vind ik dus echt super leuk!! En je signature is erg inspirerend! (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    ASDFGHJKL. Tes jij bent echt mijn sweetheart en altijd happy. Ga door met liefde verspreiden <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Een hele leuke profiel foto! Verder ben je heel erg aardig! En je wordt al een goede mod. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Gewoon lief, leuk en gezellig. ^^

    Je initiatieven voor Quizlet zijn echt leuk. Je doet echt moeite om het forum levendig te houden en je slaagt er echt in. :Y)


    Heaven is a place that we all have

    Jij bent gewoon kei gezellig! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh, Yolandie. Je bent één van de gezelligste, liefste mensen hier op Q en het is aaaltijd gezellig praten met jou ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind je zo aardig overkomen en je komt ook op het forum zo sociaal en vriendelijk over. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent echt een unicorn, want ook al ken ik je niet, je hebt zo'n uitstraling.


    Heaven is a place that we all have

    Je bent een schat, Ad. Een heel wijze en intelligente schat, dat ook. En één met fantastische humor.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Leuke profiel foto! En leuke foto op je profiel.

    Tot nu toe ben je eigenlijk gewoon altijd heel aardig geweest c:


    obsessive rage