• Toestemming:
    Beste Gibbs,

    Je beginpost ziet er goed en geordend uit! Bij dezen geef ik je toestemming om jouw wedstrijd te starten. Vergeet niet dat jouw wedstrijdtopic na 3 weken inactiviteit van jouw kant wordt gesloten. Bovendien mogen wedstrijden nu 5 maanden duren, maar daarna zal jouw topic gesloten worden.
    Veel plezier bij het organiseren van jouw wedstrijd!

    Groetjes,
    Bry


    Hooi! (:

    Ben jij ook zo'n fan van Harry Potter, One Direction, Lord of the Rings/The Hobbit en Disney? Dan ben je hier aan het goede adres. Verken de wereld van deze vele fandoms en laat je kennis zien. Maar let op! Je bewandeld dit pad niet in je eentje. Gekoppeld word je telkens aan een ander waarmee je de opdrachten zult uitvoeren. Op deze manier leer je andermans denkwijze kennen wat jullie misschien wel helpen kan om de opdrachten zo origineel mogelijk uit te voeren.




    Wat voor opdrachten kun je verwachten?
    - Schrijfopdracht(en)
    - Quizopdracht(en)
    - Lijstjesopdracht(en)

    Hoelang heb je de tijd per opdracht? En hoeveel opdrachten zijn er?
    Per opdracht krijg je welgeteld 10 dagen de tijd. Wil je uitstel? Gelieve dat ruim van te voren aan te vragen. Het maximum uitstel dat je vragen kunt is 4 dagen. Niets ingeleverd en daarover niet met mij gecommuniceerd? Het spijt me, maar het tweetal dat dat doet zal tóch uit de wedstrijd gezet worden, ondanks dat er eigenlijk geen afvallers zullen zijn. Maar met slechte communicatie kan ik niet werken.

    Er zullen denk ik zo'n 6 opdrachten komen.

    Hoe zal de puntentelling in zijn werking gaan?
    Je wordt constant aan een ander persoon gekoppeld. Toch komt er aan het einde van de wedstrijd één winnaar uit. Maar hoe dan? Wel, de berekening wordt op de volgende wijze uitgevoerd:

    Piet en Klaas krijgen voor opdracht 1 een 8


    Hans en Willem krijgen voor opdracht 1 een 6
    Piet en Willem krijgen voor opdracht 2 een 7
    Hans en Klaas krijgen voor opdracht 2 een 9

    Piet heeft gemiddeld een 7,5
    Klaas heeft gemiddeld een 8,5
    Hans heeft gemiddeld een 7,5
    Willem heeft gemiddeld een 6,5

    Dus Klaas heeft de uiteindelijke wedstrijd gewonnen, yaay!


    Iedereen doet dus gedurende de hele wedstrijd mee, er zal niemand afvallen.

    Wat zullen de prijzen zijn dan? *wbw*
    Ikzelf heb nog 2 credits liggen en dankzij Tatooine zijn daar nog eens 30 bijgekomen! Dat maakt een aantal van 32 credits die we op de volgende manier gaan verdelen:
    #1 krijgt 21 credits en mag een creatie naar keuze laten promoten op het profiel van Tatooine en Gibbs of in één van hun beide creaties naar eigen keuze
    #2 krijgt 11 credits en mag een creatie naar keuze laten promoten op het profiel van Tatooine en Gibbs
    #3 mag een creatie naar keuze laten promoten op het profiel van Tatooine en Gibbs

    Regels!
    - De Huisregels van Quizlet gelden hier
    - Geen geruzie/ iemand anders afkraken. Opbouwende kritiek is toegestaan mits het op een normale manier verwoord wordt
    - NAAMSVERANDERINGEN DOORGEVEN! Danku zeer
    - Graag ABN geschreven. Engelse titels/namen zijn toegestaan
    - Er wordt geen gebruik gemaakt van bèta's

    Hoe worden de creaties beoordeeld?
    Eerlijk? Mijn spelling en grammatica zijn niet 100% correct. Ik zal dus alleen beoordelen op hoe origineel iets is en hoe geweldig ik het vind. Zorg er dus voor dat de creatie die je maakt heel pakkend is, en andermans aandacht erbij houdt. Daar vallen de punten mee te scoren. Nee, ik zal geen vrienden voortrekken en mijn eerlijke mening laten blijken.
    MAAR: Er is iemand die wél kan nakijken op de spelling en grammatica. Dit zal onze geweldige Tatooine doen. (:

    Ik heb een vraag! Waar kan ik die stellen?
    Stuur gerust een PB wanneer je een vraag hebt. Of stel je vraag hier in dit topic.

    Hoe moet het met inleveren?
    Inleveren doe je in een PB naar mij toe én Tatooine. Gelieve dat slechts één van het tweetal deze PB stuurt, en dat erbij vermeld staat van welk tweetal de PB met creatie is. Een duidelijke titel waar de PB over gaat is ook handig, zodat ik je PB niet ongelezen in mijn inbox hou.



    Jury
    Gibbs - Yolanda
    Tatooine - Marleen

    Deelnemers (maximaal 16) GESLOTEN
    1 Goldberg- Sylvie
    2 FIorian - Danique
    3 Richonne - Laura
    4 Navigator - Natas
    5 Frodo - Bes
    6 Scribe - Tialda
    7 GinnyWeasley8 - Lilly
    8 Hedone - Mare
    9 SelenaGomez1 - Melissa
    10 JetBlackHeart - Naomi
    11 -
    12 -
    13 -
    14 -
    15 -
    16 -

    KLIK HIER voor de story. Een abo nemen is handig.

    OPDRACHT 1: Disney! - Quizopdracht
    Test de Disney kennis! Wie is de slechterik uit 101 Dalmatiërs? Hoe heet de hoofdpersoon uit Jungle Book? Hoeveel films van Disney zijn er al gemaakt?
          Jullie maken een quiz die te maken heeft met Disney. Dit mag over één Disneyverhaal gaan, of over algemene kennis of wat je dan ook bedenken kunt. Jullie bedenken een onderwerp en sturen dit in PB naar mij toe. Gelieve het geheim te houden voor de rest van de deelnemers. I mean, that's fun, right? ^^ Ik keur het onderwerp goed of af. Succes!

    Startdatum: 10/12/16
    Einddatum: 20/12/16
    Einddatum met uitstel: 24/12/16

    WE BEGINNEN PAS MET DE EERSTE OPDRACHT ZODRA HET MAXIMUM (of in ieder geval een even-aantal mocht ik niet aan genoeg deelnemers komen) AANTAL DEELNEMERS IS BEREIKT!


    [ bericht aangepast op 10 dec 2016 - 19:47 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FIorian schreef:
    (...)

    Beter vormen wij geen team dan. Want ik ook niet. En eerlijk gezegd ook niet over Lotr. Had niet gezien dat het over vier specifieke Fandoms moest gaan


    Van Lotr weet ik dan weer wel alles :Y) net zoals HP en Disney. Dus hopelijk worden we een beetje gematched op interesse/kennis.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nog meer mensen?^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zoals ik al aangaf ben ik niet zo van het samenwerken op een ding.='D Helaas, hopelijk zijn er nog veel enthousiaste gegadigden!(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Beginnen we echt pas wanneer we genoeg deelnemers hebben bereikt? Want we moeten er nog 8.

    GinnyWeasley8 schreef:
    Beginnen we echt pas wanneer we genoeg deelnemers hebben bereikt? Want we moeten er nog 8.


    Ik ben bang dat we de 16 deelnemers helaas niet gaan halen. Ik ben t/m zondag nog druk bezig dus ik denk de wedstrijd maandag te starten. Hoewel ik misschien morgen tijd vrij kan maken, maar dat weet ik niet zeker. Maar als ik tijd vrij heb wil ik morgen wel alvast de koppels maken voor de eerste opdracht. Dan hoeft men niet mega lang te wachten opdat we een keertje beginnen. Ik heb er namelijk nog weinig hoop in dat we plots die 16 deelnemers halen gaan. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als er plaats is wil ik wel meedoen, ik doe eigenlijk al veel te veel, maar wil dit er graag nog bijnemen! (:


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Ik vind het eigenlijk wel heel leuk klinken! :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    Ik vind het eigenlijk wel heel leuk klinken! :Y)


    Betekend dat dat je mee wil doen? :)

    O, dit klinkt zo leuk en ik had graag mee gedaan, maar ik kom echt tijd te kort. ):


    i wanna die with you once or twice.

    Dan zitten we op 10!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Betekend dat dat je mee wil doen? :)


    Ik wil heel graag Ja roepen, omdat ik ook weet dat ik anders spijt ga krijgen. Maar aan de andere kant ben ik bang dat ik weinig tijd ga hebben. Hmm, dilemma's.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    JetBlackHeart schreef:
    (...)

    Ik wil heel graag Ja roepen, omdat ik ook weet dat ik anders spijt ga krijgen. Maar aan de andere kant ben ik bang dat ik weinig tijd ga hebben. Hmm, dilemma's.


    Je kunt er t/m maandag over nadenken. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SelenaGomez1 schreef:
    Als er plaats is wil ik wel meedoen, ik doe eigenlijk al veel te veel, maar wil dit er graag nog bijnemen! (:


    Wat is je naam? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wat is je naam? ^^

    Melissa


    You point a gun at me and I'm the asshole?

    Reigns > Goldberg


    16 - 09 - '17