• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hoe lang hou ik dit nog vol? :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    het is zo koud omg

    So close to breaking down tbh. Waarom is alles zo moeilijk? :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Net nieuw ontdekt #lifegoal: soapschrijver worden zodat ik iedereen in het productieteam die een zin begint met "zou het niet een leuke plottwist zijn als hij opeens volkomen OOC vreemdging (op de dag voor zijn huwelijk)" op zijn/haar voet kan trappen *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb dit gekeken omdat ik dacht dat het mij zou raken, maar het doet gewoon niks met me en dat haat ik. Ik heb alle emotie zo ver weggestopt dat ik alleen nog maar kan reageren met een oppervlakkige laag emoties en dat haat ik echt.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Finally HOME

    Pff, mijn concentratie soms. -_- Heeft ie dat echt gezegd en was ik er eens niet bij met mijn hoofd? :/


    Ik wil een tuin vol egels

    Square schreef:
    Net nieuw ontdekt #lifegoal: soapschrijver worden zodat ik iedereen in het productieteam die een zin begint met "zou het niet een leuke plottwist zijn als hij opeens volkomen OOC vreemdging (op de dag voor zijn huwelijk)" op zijn/haar voet kan trappen *O*


    +1


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ugh, ik moet niet zo onzeker zijn over mijn eigen kunnen, want ik kan het echt wel, dat heb ik vandaag wel bewezen. Ik was super onzeker over WiFy en nu heb ik het gewoon met een 7.7 gehaald. Bam.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 20:06 ]


    Stenenlikker

    OOHJwieieoohj
    *Tadum tadumm*
    Pieww pieww


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I really want to quit life and get reborn as a magical unicorn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Heb je wel eens dat je iets leest dat zó goed is dat je met dingen wilt gaan gooien? Want ik heb het nu.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    KERSTMUZIEK. YES.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I feel alone.


    •

    Ik vraag me echt heel erg af hoe ik dit financieel redden zal... Oops. Ben ik even blij dat ik nog iets meer dan 120 euro gespaard heb. Maar daar kan ik slechts twee accordeonlessen van doen. Slik...

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 20:20 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •