• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Do I feel like a bad friend now? Yes.


    Goldstein schreef:
    Mijn peetmama zal ik nooit meer terug krijgen, maar ik heb in ieder geval mijn peetpapa weet terug en hij denkt dat mijn peetmama ook weet hoeveel ik van haar houd. Ik ben zo blij. Echt na ruim vijf jaar is dit eindelijk goed en kan ik helen.


    <3 dat klinkt heel goed en fijn. <3


    OTOFT: Ga nou slaaapeeenn. Over twee uur moet je gigantisch aan de bak met de studie. Doos.
    (ja, ik praat tegen mezelf xp)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn moeder haar wekker maakt me echt chagrijnig sinds ik het eerste uur vrij heb maar nu wel al wakker ben door dat ding.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voor de eerste keer in de twee jaar dat ik op kamers woon, heb ik heimwee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    Voor de eerste keer in de twee jaar dat ik op kamers woon, heb ik heimwee.


    Ahw Lisaa ):


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is het raar dat wanneer ik eindelijk de nerves heb om me voor een tijd afwezig te melden, ik weer zin krijg om aan het werk te gaan? Of eigenlijk dat ik zes dagen inactief was terwijl ik actief had moeten zijn, en dat ik iedere dag actief ben als ik niet actief moet zijn. The fuck Lieke

    FOOD


    What would Emma do?

    Ahahaha ik zit in een van mijn warmste truien, de verwarming staat aan en ik heb het nog steeds koud.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Ahahaha ik zit in een van mijn warmste truien, de verwarming staat aan en ik heb het nog steeds koud.

    Great. Mam gaat dus niet mee naar de dokter maar ik durf echt niet alleen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wie verveeld zich dinsdag en wil dan wel afspreken in Zwolle zodra ik klaar ben met het volgen van de masterclass? _O_ Ik heb alleen nog geen flauw benul wanneer die masterclass afgelopen zal zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Wie verveeld zich dinsdag en wil dan wel afspreken in Zwolle zodra ik klaar ben met het volgen van de masterclass? _O_ Ik heb alleen nog geen flauw benul wanneer die masterclass afgelopen zal zijn.


    Meh ik heb dinsdag weer zo'n lange dag als die ik deze week ook had, dus ik kan niet :c


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Meh ik heb dinsdag weer zo'n lange dag als die ik deze week ook had, dus ik kan niet :c


    Muh, that sucks. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Spoderman schreef:
    Great. Mam gaat dus niet mee naar de dokter maar ik durf echt niet alleen.

    Komt wel goed! Mijn moeder gaat al niet meer met mij sinds ik 14 ben dus, het is echt niet eng. I promise (bloos)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me zo niet goed en kan om half 4 pas naar huis :c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer