• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lol


    kindness is never a burden.

    Ik werd echt misselijk van deze aflevering van Undercover in Nederland


    26 - 02 - '16

    Fijn dat men het zo had kunnen oplossen, maar dat neemt voor mij de kiem van het probleem niet weg. Achja, we zullen morgen wel zien hoe het gaat en eens kijken of we een gesprek kunnen houden, deze keer zonder stoorzenders.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Want dat is hoe ik het bedoel. Als je het eerst vraagt, dan maak je er ook niet meteen een drama om.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom vindt mijn gemoedstoestand het leuk om random sad-buien in te lassen. Sthaph that you bitch


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb nu al een nieuwe username & profiel in gedachten c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vriendin die praat over zelfmoord plegen e.d. en ik weet niet wat ik moet doen en zo langzamerhand begin ik te stressen want wat als ze nu daadwerkelijk iets stoms doet?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I hate myself and my panic attacks and I can't fucking breathe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ERIK VAN LOOY HEEFT NET EEN ZIN GEZEGD WAAR GEEN ENKEL WOORD VAN KLOPTE. IK WORD ER EEN BEETJE BOOS VAN.


    What would Emma do?

    Mijn peetmama zal ik nooit meer terug krijgen, maar ik heb in ieder geval mijn peetpapa weet terug en hij denkt dat mijn peetmama ook weet hoeveel ik van haar houd. Ik ben zo blij. Echt na ruim vijf jaar is dit eindelijk goed en kan ik helen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zeg elke avond tegen mijzelf dat ik vroeg ga slapen, maar het lukt nooit. Ik ga weer een moeilijke ochtend hebben morgen.:W


    Take me to wonderland

    Ik wil echt teveel. Dat is gewoon de reden waarom ik steeds teleurgesteld ben in mezelf en in de wereld.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dysphoria schreef:
    Ik zeg elke avond tegen mijzelf dat ik vroeg ga slapen, maar het lukt nooit. Ik ga weer een moeilijke ochtend hebben morgen.:W

    ik voel je. :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    "You know you don't have to be a badass all the time you know. I feel like you feel like you can't not be ok."

    GOSH. Why do you know me better than I know myself?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh, dit had een leuke avond moeten worden. Niet dat het nou echt heel stom was (op het einde na), maar het was gewoon veel leuker geweest als ik vrienden bij me had gehad. Anders zit ik gewoon liever thuis dan in een overvol café.


    "Take my advice; I don't use it anyway."