• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Douwe Bob, here I come :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Uuuh wasdit. Hoezo je hebt freaking 8 cadeaus voor mijn verjaardag? The fuuuck. Ik hoef echt niet zoveel. Ben al freaking blij dat ik je weer zie. ;o <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Blurryface is back back black

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 20:15 ]

    Ennnnn daarom ben ik dus uit huis gegaan. Thanks for letting me know dat ik al het pesten aan mijzelf te danken en dat ik geen vrienden op de basisschool had omdat ik mijzelf een buitenstaander gemaakt heb. Ik was al een buitenstaander. Ik ben plotseling toen ik acht was in een compleet nieuw dorp gegooid met allemaal mensen die daar al hun leven woonden. Dit dorp is kortzichtig en buitenstaanders zijn hier niet welkom en nu geven jullie mij de schuld hiervan? Ik heb nog steeds last van het feit dat ik hier nooit thuis gehoord heb. What the hell zijn jullie voor een ouders als jullie denken dat het oké is om mij hier de schuld van te geven. Ik dacht juist dat ik mijzelf meer credit moest geven en moest proberen om mijzelf niet te haten voor wie ik ben? Thanks for the support. Really.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 20:15 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil gewoon optreden kut stad waarom auditie doen

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 20:18 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    ScotIand schreef:
    Ik wil gewoon optreden kut stad waarom auditie doen


    Wat voor optreden wil je doen? ^^


    OTOFT: Chippiesss :9~


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Godverdomme, dit maakt de neiging alleen nog maar groter.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shit man, het was druk op stage vandaag, damn. Een tafel van 10, 12, 5, 2 en weet ik veel wat. Wel lekker voor mij, want dan leer ik er ook weer van hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Just started watching the 100 and my feelings are like a rollercoaster. Damn.

    Die man met het haarknipje van zijn dochter ;'(


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Hellhounds schreef:
    Just started watching the 100 and my feelings are like a rollercoaster. Damn.

    Die man met het haarknipje van zijn dochter ;'(


    Stop it, stop it, stop it! I cried so hard at that episode. Stahp


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    We cross our bones for miracles and pray we get better; they say we’ll get better.
    We fill the holes with chemicals, they say we get better; who cares if we’re never alive?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Shania.
    Ik ga echt stuk om je profielfoto. Ik kan het niet helpen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wat voor optreden wil je doen? ^^


    OTOFT: Chippiesss :9~


    In de stad (doedelzak & hobo :p), om geld in te zamelen voor het goede doel (dat is dit jaar ons 'schoolproject"). Heb je natuurlijk een vergunning voor nodig en daarvoor moet je auditie doen. :s

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 21:45 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    ScotIand schreef:
    (...)

    In de stad (doedelzak & hobo :p), om geld in te zamelen voor het goede doel (dat is dit jaar ons 'schoolproject"). Heb je natuurlijk een vergunning voor nodig en daarvoor moet je auditie doen. :s


    Leuk! En jup. De buitenlanders (voornamelijk) hebben het nogal verpest voor ons straatmuzikanten. Nu zijn vergunningen en audities nodig als je nog op straat wilt spelen. Heb ik ook gehad. Echt zwaar vervelend. Gelukkig zijn er ook nog wel plaatsen waar je niks nodig hebt. Maar dat zijn niet de grote steden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •