• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Doktersafspraken zijn zo leuk. #not.
    Ik mag weer naar het ziekenhuis voor een operatie. I am so close to having a meltdown atm want ik wil dat dus echt niet.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 11:07 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb gewoon echt geen zin in stage vandaag, want ik ben nog steeds heel moe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik krijg nog bijna tweehonderd euro van mensen en ik geef ze al weken subtiele hints dat ik nog geld van ze krijg maar dat heeft niet veel geholpen
    nu ben ik genoodzaakt om ze direct erop aan te spreken en ugh waarom moeten ze me in die positie brengen


    i put the fun in funeral

    Beste YouTube meneer, ik waardeer deze poging om verschillen tussen programmeertalen uit te leggen naar analogie van natuurlijke talen, maar het klOPT VAN GEEN KANTEN

    1) Japans is niet inherent een moeilijkere taal dan Spaans of Engels!!! Weet je wat voor ondoorzichtige kruimeldief aan woorden Engels eigenlijk is?
    2) "Westerse taal met weinig morfologie die door veel mensen worden gesproken (vanwege een koloniaal verleden)" STAAT NIET GELIJK AAN "gemakkelijke taal voor ieder persoon die een taal leert"
    3) Je klinkt alsof je moedertaal Engels is dus natuurlijk voelt dat gemakkelijker voor jou dan Japans duh
    4) Spaans en Engels zijn Indo-Europese talen terwijl Japans letterlijk van de andere kant van de wereld komt en uit een compleet andere taalfamilie KOM OP

    /einde taalwetenschaprant


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik verwachtte al zoiets.. ugh..

    //Wanneer je wacht tot je vriendin uit school komt en het bakje pepermuntjes leeg vreet als tijdverdrijf


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Weet iemand hoe dat programma heet wat je kan downloaden op je computer. Het heeft een tijd lang heel veel reclame gemaakt op YouTube, maar nu weet ik de naam niet meer. Het is een engelse reclame, het programma zorgt ervoor dat al je spellings- en grammaticafouten eruit gaan. "Were you just múst get an A on. Or a post on Facebook, that all your friends will see!" dit is een zinnetje die ik uit mijn hoofd weet.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wiskundedag is een ramp.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gibbs schreef:
    Wie verveeld zich dinsdag en wil dan wel afspreken in Zwolle zodra ik klaar ben met het volgen van de masterclass? _O_ Ik heb alleen nog geen flauw benul wanneer die masterclass afgelopen zal zijn.


    Kom naar Amsterdam, dan kunnen we shoppen of rare mensen kijken c:

    aaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    Just doing what I can

    Oké die peerfeedback was heel nuttig. Mag ik nu weg?


    Happy Birthday my Potter!

    BriBry schreef:
    (...)

    Kom naar Amsterdam, dan kunnen we shoppen of rare mensen kijken c:


    Kom naar Zwolle, dan kunnen we shoppen en de stad verkennen. C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een sexy boyfriend. Lalala. Helemaal strak in pak. Tralala. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hedone schreef:
    Weet iemand hoe dat programma heet wat je kan downloaden op je computer. Het heeft een tijd lang heel veel reclame gemaakt op YouTube, maar nu weet ik de naam niet meer. Het is een engelse reclame, het programma zorgt ervoor dat al je spellings- en grammaticafouten eruit gaan. "Were you just múst get an A on. Or a post on Facebook, that all your friends will see!" dit is een zinnetje die ik uit mijn hoofd weet.


    Grammarly. Ik krijg die reclame nog steeds voortdurend, haha. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bluh, ik word hier moe van. Geen zin meer.


    Ik wil een tuin vol egels


    I hate myself so much.


    — Inner peace, it's hard to find. —