• Want vanaf vandaag is Jip niet alleen een hippe kip, maar ook achttien! Dat is een 1 en een 8 achter elkaar, holy drol. *O*

    Je mag nu legaal drank kopen, maar niet te vergeten ook stemmen in verkiezingen, rijden zonder begeleider ernaast (als je een rijbewijs hebt), veroordeeld worden onder het volwassenenstrafrecht, en je druk maken over zorgverzekeringen, yay (... of jippie?). Van harte gefeliciteerd, Jip. Ik hoop dat je minstens één van die dingen nooit nodig zult hebben, al zal ik jou laten kiezen welke, want je bent nu Volwassen en Verantwoordelijk en Zo.

    Om een korte terugblik te creëren op de afgelopen achttien heugelijke jaren, hier alle Jipjaardagstopics die ik nog kon vinden:
    > 2011 (! toen werd je dertien!!! mini Jip)
    > 2013
    > 2014
    > 2015

    Mijn Jippuns zijn dit jaar een beetje opgedroogd, dus ik vrees dat je het zult moeten doen met dit droge topic en wat Star Trek gifs. Laatste interassente weetje: je bent nu ouder dan reboot!Chekov. Volwassen worden is trippy, suc18 ermee (en GEFELICITEERD). (bloos)



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha ten eerste: leuk topic. Ten boven eerste: Fijne verjaardag gewenst, Jip!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    GeJipieciteerd met je 18 de verJipdag!:3
    Maak er een Jiptastische verjipdag van!
    :Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Gelukkige verjaardag! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gefeliciteerd Jip!!!!

    Jippie ja yaay!

    Proficiat, Jip! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Congrats, moge je nog vele drunkposts plaatsen.


    Heaven is a place that we all have

    Gefeliciteerd, Jipje! Nog heeeel veel fijne jaren toegewenst. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd! *O*


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    *pinkt traantje weg*

    onze jip is volwassen! aww dat vind ik zo ontzettend schattig want ik kan je me echt nog herinneren toen je zestien was (de leeftijd die ik nu heb) en wat gaat de tijd snel when you're having fun

    lieve jipster

    ik hoop dat je een geweldige verjaardag hebt met leuke feestjes en veel cadeautjes hehehe

    HAPPY BIRTHDAY *O**O**O*

    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 7:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gefeliciteerd!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gefeiciteerd!


    Stenenlikker

    Proficiat! *O*


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd Jip *O*


    I am an idiot, I move.

    Gefeliciteerd! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive