• Want vanaf vandaag is Jip niet alleen een hippe kip, maar ook achttien! Dat is een 1 en een 8 achter elkaar, holy drol. *O*

    Je mag nu legaal drank kopen, maar niet te vergeten ook stemmen in verkiezingen, rijden zonder begeleider ernaast (als je een rijbewijs hebt), veroordeeld worden onder het volwassenenstrafrecht, en je druk maken over zorgverzekeringen, yay (... of jippie?). Van harte gefeliciteerd, Jip. Ik hoop dat je minstens één van die dingen nooit nodig zult hebben, al zal ik jou laten kiezen welke, want je bent nu Volwassen en Verantwoordelijk en Zo.

    Om een korte terugblik te creëren op de afgelopen achttien heugelijke jaren, hier alle Jipjaardagstopics die ik nog kon vinden:
    > 2011 (! toen werd je dertien!!! mini Jip)
    > 2013
    > 2014
    > 2015

    Mijn Jippuns zijn dit jaar een beetje opgedroogd, dus ik vrees dat je het zult moeten doen met dit droge topic en wat Star Trek gifs. Laatste interassente weetje: je bent nu ouder dan reboot!Chekov. Volwassen worden is trippy, suc18 ermee (en GEFELICITEERD). (bloos)



    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteeeeeerd! *O**O*


    Happy Birthday my Potter!

    Fijne verjaardag! (banana)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Gefeliciteeeeeeeeerd! (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gefeliciteerd lief kipje c:

    Gefeliciteerdd!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gefeliciteerd! (hoera)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Proficiat Jipsel! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gelukkige verjaardag, Jip! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd!


    chaos makes the muse

    Haha dit topic. :'D
    Gelukkige verjaardag! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteerd, Jip! *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Congrats (flower)


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh