• Wat vind je van mijn profiel? Geef me een feelback.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Het is niet mijn stijl. Ik ben van de casual, doch mooie profielen. Dit is best slordig en de grappen vind ik niks :x


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aangezien ik van mening ben dat de Obama's top zijn kan ik er niet echt om lachen. Maar goed, ieder zijn eigen ding he (;


    When time and life shook hands and said goodbye.

    extremely pissed off right wingers


    i put the fun in funeral

    Sempre schreef:
    Aangezien ik van mening ben dat de Obama's top zijn kan ik er niet echt om lachen. Maar goed, ieder zijn eigen ding he (;


    El Diablo.

    Sempre schreef:
    Aangezien ik van mening ben dat de Obama's top zijn kan ik er niet echt om lachen. Maar goed, ieder zijn eigen ding he (;


    Mhm?

    Eerlijk gezegt ergert je profiel mij enorm. Mais bon. Als jij het zo leuk vindt.


    Ex astris, sciencia

    Ik ga het binnenkort veranderen, aangezien iedereen er last van heeft.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    Ik ga het binnenkort veranderen, aangezien iedereen er last van heeft.


    Eerlijk gezegd vind ik niet dat je dat hoeft te doen, simpelweg omdat je een andere mening hebt dan het gros van de quizletleden (zover ik weet). Moest iemand hetzelfde doen met Trumpmemes, zouden er positievere reacties zijn en zou je dit misschien niet denken. Zover ik weet, beledig je niemand, en uit je gewoon je mening - wat ik eigenlijk best wel chapeau vind.
    En verder betwijfel ik dat iemand er echt last van heeft. Het is niet dat je profiel de homepage is van Quizlet, dus als mensen het vervelend vinden, dan moeten ze er niet op klikken, of gewoon naar beneden scrollen voor een gb'tje.
    Maar ik vind dus niet dat je het moet veranderen, simpelweg omdat anderen een andere mening hebben. Het is tenslotte jouw profiel (:


    Mhm?

    Sempre schreef:
    Aangezien ik van mening ben dat de Obama's top zijn kan ik er niet echt om lachen. Maar goed, ieder zijn eigen ding he (;


    That is a perfect copy of reality.

    Flowerpowers schreef:
    Ik ga het binnenkort veranderen, aangezien iedereen er last van heeft.

    Je vraagt ons om onze mening over je profiel en dat zeggen we ook gewoon. We, tenminste ik, zeggen niet dat jij je profiel moet veranderen. Als jij dit gewoon wilt houden, moet je dat doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben er geen fan van, maar verander nóóit iets, omdat anderen het er niet mee eens zijn/het niet mooi vinden. Wees jezelf in je eigen standpunten, meningen en style.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ik ben ook aan Obama en ben het daarom ook niet eens met je profiel. Hoe dan ook, respecteer ik dat andere mensen andere ideeën hebben dan ik, dus ik vind ook dat je het niet moet veranderen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.