• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:29 ]

    Een mening is niet alleen of je er een hebt of niet, maar ik heb hem ingevuld en deels ook weer wel natuurlijk (:
    (ik heb twee tattoo's en een industrial)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Done.
    Heb er zelf van beiden een hahah. Lippiercing en een teksttattoo op mijn linker onderarm.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 16:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb er zelf geen en ik wil er ook absoluut geen (vooral tattoo's, een piercing in het oor zie ik mezelf nog wel doen). Ik vind het wel altijd heel mooi en fascinerend om bij anderen te zien, maar (hoe mooi het ook mag zijn) ik heb vaak het gevoel dat sommige mensen er te snel overheen gaan, dat ze niet goed nadenken over de tatoeage, en dan vind ik dan weer zonde, want je zit er de rest van je leven aan vast. Mensen hebben de eigenschap te veranderen, dus een tattoo die je vandaag laat zetten, ben je binnen tien jaar misschien al weer beu, daarom ben ik er (voor mezelf dan toch) op tegen, maar als mensen er gelukkig van worden, moeten ze het vooral doen.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    (Jou)w *
    Ik heb zelf meerdere piercings en ik wil ook een boel tatoeages hebben. ;x Ik vind ze echt mooi.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind er niks aan. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Done.
    Ik heb niks met piercings, maar op een ander kan ik het soms best mooi vinden. Tatoeages daarentegen ben ik helemaal verzot op, mijn teller staat dan ook inmiddels op vijf en daar zullen er nog wat bij gaan komen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb een tattoo en ik wil er zeker meer ;3


    26 - 02 - '16

    Ik zou er graag een willen. ^^ Wat ik van omgeving of mijn ouders (vooral mijn ouders) vaak hoor is 'dat je een tattoo voor het leven hebt en je er niet zo gemakkelijk meer van af komt'. Alsof ik de definitie van een tattoo niet ken.


    What would Emma do?

    Schorriemorrie schreef:
    Ik heb een tattoo en ik wil er zeker meer ;3


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ledecky schreef:
    Ik vind er niks aan. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Sommige tatoeages vind ik prachtig, maar mensen die hun hele huid vol laten maken met die dingen vind ik raar. Maar nogmaals sommige mensen hebben echt hele mooie!


    If no one else will defend the world then I must

    Ik heb zelf een tattoo en een piercing en wie weet word dat nog meer. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you