• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 17:59 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    @flowerpowers: misschien komt het daardoor dat je in conflict komt op youtube: ruzieuitlokkendgedrag

    als je je afvraagt waarom ik dat vind: het meermaals herhalen van een ongemeende 'lieve schat' op een haast sarcastische en diep snerende toon en het beledigen van anderen, wij kunnen ook door regels door lezen

    amen en qing uit.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 20:22 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Het gebeurde drie keer de conflict met youtube, lievenschat. ;') maar jij verzin zelf meerdere keren. :) De andere topic gingen over andere problemen? of markeert iets? En ja, Dora taal is speciaal voor jezelf en niet voor mij , dankje dat je het duidelijk probeert te zeggen, lievenschat. Amen. :)
    Meningen en roddelen is heel verschillend, lieve schat. :') Wat ik nu lees, is echt een wonder. :O Ik ben helemaal sprakeloos. Stalk ik jou? Blijkbaar is rond surfen in andere profielen of toevallig in de forum tegen komen een nieuwe vorm van Stalken.
    Dit is een vrij land met mening uitingen. maar blijkbaar voelt sommige zich hier zwaar bekeken :O omdat ik andere profielen vaker opzoek. (En gods naam is: Jezus voor het geval jij het wilt weten. Amen) We moeten elkaar ook niet in de maling nemen. Als jij nou apart komt te staan van de kudde van de maatschappij en in dit hokje komt te zitten, dan is er ook geen reden om aangevallen te worden, Lievenschat. ;') Dit zeg ik om jou te helpen.

    Want je ik geef heel erg veel om aangevallen mensen, die een gebroken ziel hebben. :')

    En ik probeer je echt te helpen wat je dwarst zit, daarom troost ik jou vaak als jij moeilijkheden hebt :')



    Welk deel aan ga naar een moderator of bemiddelaar begrijp jij niet?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Leora schreef:
    (...)

    Gefeliccciiiii c;

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    congrats *gmsmiley*

    Thank you, guys! (bloos)


    Ik wil een tuin vol egels

    ^^

    Oohw zeg dat dan meteen! :O

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 20:22 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Kan ik even niet gefrustreerd zijn? Also, deze carnavalsmuziek maakt mijn dag steeds :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Flowerpowers schreef:
    ^^

    Oohw zeg dat dan meteen! :O

    :O


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wou dat het sociaal acceptabel was om gewoon te zeggen dat iedereen op moet donderen omdat je het even niet trekt om onder mensen te zijn. Mensen zijn gewoon donders teleurstellend. Een vriendin die ik al twintig jaar ken, mijn hele leven dus, kan niet op mijn verjaardag komen omdat ze last minute even besluit om weg te gaan met haar vriend. Kennelijk ben ik zo'n wegwerpvriendin die je alleen tevoorschijn haalt als je iets nodig hebt. Ik kan beter onder een steen gaan wonen en nooit meer onder mensen komen, want zelfs mijn vriend wil nu even niet met me praten.

    Kan ik mijn verjaardag niet overslaan? Er is toch bijna niemand van plan te komen :')


    26 - 02 - '16

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Het gebeurde...



    Ik moet dit even kwijt. Gewoon omdat ze een bericht had geplaatst in jouw youtube-topic ruzie uitlokken is onvolwassen en fucking kinderachtig, ze is je stalkachtig gedrag beu en is hier ook echt bang van. En nu kan je me lieve schat noemen maar guess what, niet iedereen is zo wanhopig sarcastisch als jou. Anonieme accounts maken gewoon om in dr gastenboek te kunnen plaatsen is ziek. En het is blijkbaar niet alleen bij Famke/Menswear maar ook bij andere mensen. Moraal van het verhaal: groei wat ballen en vraag niet om meningen als je ze toch gaat uitkotsen. Amen.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 20:26 ]


    Heaven is a place that we all have

    Metamorphoses schreef:
    @flowerpowers: misschien komt het daardoor dat je in conflict komt op youtube: ruzieuitlokkendgedrag

    als je je afvraagt waarom ik dat vind: het meermaals herhalen van een ongemeende 'lieve schat' op een haast sarcastische en diep snerende toon en het beledigen van anderen, wij kunnen ook door regels door lezen

    amen en qing uit.

    Dat jij er überhaupt een verhaal van kunt maken lol.
    Ik heb al iets van drie keer gevraagd of ze naar een bemiddelaar of moderator wilt gaan maar niks helpt :W


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Eucalyptus schreef:
    (...)


    Ik moet dit even kwijt. Gewoon omdat ze een bericht had geplaatst in jouw youtube-topic ruzie uitlokken is onvolwassen en fucking kinderachtig, ze is je stalkachtig gedrag beu en is hier ook echt bang van. En nu kan je me lieve schat noemen maar guess what, niet iedereen is zo wanhopig sarcastisch als jou. Anonieme accounts maken gewoon om in dr gastenboek te kunnen plaatsen is ziek. En het is blijkbaar niet alleen bij Famke/Menswear maar ook bij andere mensen. Moraal van het verhaal: groei wat ballen en vraag niet om meningen als je ze toch gaat uitkotsen. Amen.

    Dankje addie (bloos)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zullen we ophouden met deze discussie? Zulke dingen praat je uit via pb, gb of een bemiddelaar/moderator. Gelieve niet meer op elkaar te reageren. Zo maak je het erger. Laten we het hier gezellig houden. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Zullen we ophouden met deze discussie? Zulke dingen praat je uit via pb, gb of een bemiddelaar/moderator. Gelieve niet meer op elkaar te reageren. Zo maak je het erger. Laten we het hier gezellig houden. ^^


    Sorreeh, heheh.


    Heaven is a place that we all have


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rubin schreef:
    Zullen we ophouden met deze discussie? Zulke dingen praat je uit via pb, gb of een bemiddelaar/moderator. Gelieve niet meer op elkaar te reageren. Zo maak je het erger. Laten we het hier gezellig houden. ^^

    Ah sorry dat ik in LJH erin op door ging maar ik probeerde juist deze discussie drie keer af te kappen door te zeggen dat ze naar moderators moet of bemiddelaars maar ze heeft me geblokkeerd dus ik kan ook niet in gb of pb zeggen....
    Ik vind het zelf ook vervelend dat het zo moest
    Laten we het inderdaad even gezellig houden (bloos)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat. What the f happend here? It smells as if there's some bs-bomb is exploded.


    Don't walk. Run, you sheep, run.