• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 17:59 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Eucalyptus schreef:
    @ppl boven me, klikklik


    Als je wilde weten of ik je pagina al bezocht had; dan neen (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Als je wilde weten of ik je pagina al bezocht had; dan neen (A)


    so offended right now. hoezo bekijk je mijn profiel niet.


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    so offended right now. hoezo bekijk je mijn profiel niet.


    Stond niet in onze huwelijks voorschriften aye (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je negeert me. Als dit zo blijft dan kan het wel eens zijn dat ik je opbel en het uitmaak. I don't want to though. :'c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leora schreef:
    (...)

    Stond niet in onze huwelijks voorschriften aye (cat)


    boo, het is huwelijksbasiskennis dat je elkaars profiel bekijkt

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 17:59 ]


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    boo, het is huwelijksbasiskennis dat je elkaars profiel bekijkt


    AAAAAAAAAYEEEEEEEEEE. Voorruit ik zal als de systeem gemaakt is even gauw je pagina stalken kuchkuchrefreshenkuchkuch x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dit wordt een lang lijst met dingen die ik niet mag eten...


    Seasons will change, but I shall remain

    Leora schreef:
    (...)

    AAAAAAAAAYEEEEEEEEEE. Voorruit ik zal als de systeem gemaakt is even gauw je pagina stalken kuchkuchrefreshenkuchkuch x'D


    stiekem kan ik je nu stiekem profielstalken xoxo


    Heaven is a place that we all have

    when mensen van seminarie gooien like varkenshersens in uw vuilnisbak waardoor ons vast lokaal stinkt naar de dood (letterlijk) want het is heel het weekend niet verlucht en wij waren niet op de hoogte dat er dood dier in onze vuilbak lag what the fuck


    die persoon zijn hersens liggen volgens mij ook in onze vuilnisbak :W echt niet over nagedacht of zo

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 18:26 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Menswear schreef:

    aha. Hey maar lieve schat ik ben serieus het even zat dat jij mij overal volgt en lastig valt. Niet alles wat ik hier in ljh post gaat over jou. Nog beter gezegd niks dus echt stop gewoon eens. En vindt je het gek als je steeds 'WAT IS ER??!!" random in mijn gb zet en steeds mijn profielen en die van men vrienden × 100 bekijkt. Pleeaasseee ga iets beters met je tijd doen. En anders dien je maar een klacht in bij de moderators, maar dat heeft ook geen nut want ik doe niks. Ik hoef verder hier in LJH geen discussie dat je het even weet. Ik danku zeer


    Waarom staat er dan bij haar gasten boek een bericht over mijn lieveschat? En ook nog glashard tegen mij liegen? :')
    Dat is niet leuk! Zou jij zelf ook niet leuk vinden.
    En omdat ik een keer een discussie met jou had, betekent nog niet dat ik boos op jou was bij het forum , ik vond het gewoon strot irritant dat je dan zo, houding hebt van: tja, het ligt aan jou die problemen. Ik ben mooi uitgescholden op YouTube, ik heb altijd nooit ruzie op YouTube (sociaal media) ik heb er soms leuke gesprekken bij. Want zo kwam je bij wel over.

    Dat jij vriendjes maakt op YouTube en nog met hun zit te kletsen over regenboogjes, eenhoorns en zonnenschijn dat vind ik helemaal goed, want ik hou je daar ook niet tegen, maar ga niet zomaar conclusies trekken van, dat ik kwaad op het forum was, of dat ik het zelf de oorzaak ben van de ruzie, en omdat Ik respectloos tegen sommige ben betekent nog niet dat ik de oorzaak ben van de ruzie of scheldpartij. Als mensen al zo respectloos tegen mij doen, dan ga ik soms ook respectloos tegen hun doen. (Ligt eraan hoe ver ze gaan) want dan heb ik echt de neiging van: Dikke middelvinger recht in hun muil. En ze kunnen ook een keiharde trap hun ziel verwachtte.

    En ik hoef verder ook geen discussie met jou, en dit bericht was ook niet om ruzie met jou te zoeken of te lokken, want ik heb wel wat beters te doen. Ik wilde alleen even mijn ei. (Daarom heet dit ook niks voor niks LJH) Hopelijk begrijp je dit bericht. :')


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Waarom staat er dan bij haar gasten boek een bericht over mijn lieveschat? En ook nog glashard tegen mij liegen? :')
    Dat is niet leuk! Zou jij zelf ook niet leuk vinden.
    En omdat ik een keer een discussie met jou had, betekent nog niet dat ik boos op jou was bij het forum , ik vond het gewoon strot irritant dat je dan zo, houding hebt van: tja, het ligt aan jou die problemen. Ik ben mooi uitgescholden op YouTube, ik heb altijd nooit ruzie op YouTube (sociaal media) ik heb er soms leuke gesprekken bij. Want zo kwam je bij wel over.

    Dat jij vriendjes maakt op YouTube en nog met hun zit te kletsen over regenboogjes, eenhoorns en zonnenschijn dat vind ik helemaal goed, want ik hou je daar ook niet tegen, maar ga niet zomaar conclusies trekken van, dat ik kwaad op het forum was, of dat ik het zelf de oorzaak ben van de ruzie, en omdat Ik respectloos tegen sommige ben betekent nog niet dat ik de oorzaak ben van de ruzie of scheldpartij. Als mensen al zo respectloos tegen mij doen, dan ga ik soms ook respectloos tegen hun doen. (Ligt eraan hoe ver ze gaan) want dan heb ik echt de neiging van: Dikke middelvinger recht in hun muil. En ze kunnen ook een keiharde trap hun op ziel verwachtte.

    En ik hoef verder ook geen discussie met jou, en dit bericht was ook niet om ruzie met jou te zoeken of om jou af te kraken, want ik heb wel wat beters te doen. Ik wilde alleen even mijn ei. (Daarom heet dit ook niks voor niks LJH) Hopelijk begrijp je dit bericht. :')


    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 18:44 ]


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Menswear schreef:
    Ligt het aan mij of zijn dr martens (pascal) echt héél erg vervelend in het begin. (cat)


    Dat ligt niet aan jou. Ze waren bij mij ook behoorlijk vervelend toen ik ze net had (stug). Goed inlopen en de pijn even voor lief nemen helpt het best.


    26 - 02 - '16

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    stiekem kan ik je nu stiekem profielstalken xoxo


    D: Shit. Verdomme nu kan ik niet het bewijs aan de politie laten zien. Iedereen verdiend het om te weten hoe erg je me stalkt en bedreigt met je hartjespantoffels en harp brillenkoker


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    D: Shit. Verdomme nu kan ik niet het bewijs aan de politie laten zien. Iedereen verdiend het om te weten hoe erg je me stalkt en bedreigt met je hartjespantoffels en harp brillenkoker


    Haha, they'll never know.

    @Flowerpowers, er bestaat een zo'n cybertechnologie genaamd een privébericht, je mag discussiëren maar een essay stuur je maar prive, tyvm.


    Heaven is a place that we all have

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Waarom staat er dan bij haar gasten boek een bericht over mijn lieveschat? En ook nog glashard tegen mij liegen? :')
    Dat is niet leuk! Zou jij zelf ook niet leuk vinden.
    En omdat ik een keer een discussie met jou had, betekent nog niet dat ik boos op jou was bij het forum , ik vond het gewoon strot irritant dat je dan zo, houding hebt van: tja, het ligt aan jou die problemen. Ik ben mooi uitgescholden op YouTube, ik heb altijd nooit ruzie op YouTube (sociaal media) ik heb er soms leuke gesprekken bij. Want zo kwam je bij wel over.

    Dat jij vriendjes maakt op YouTube en nog met hun zit te kletsen over regenboogjes, eenhoorns en zonnenschijn dat vind ik helemaal goed, want ik hou je daar ook niet tegen, maar ga niet zomaar conclusies trekken van, dat ik kwaad op het forum was, of dat ik het zelf de oorzaak ben van de ruzie, en omdat Ik respectloos tegen sommige ben betekent nog niet dat ik de oorzaak ben van de ruzie of scheldpartij. Als mensen al zo respectloos tegen mij doen, dan ga ik soms ook respectloos tegen hun doen. (Ligt eraan hoe ver ze gaan) want dan heb ik echt de neiging van: Dikke middelvinger recht in hun muil. En ze kunnen ook een keiharde trap hun ziel verwachtte.

    En ik hoef verder ook geen discussie met jou, en dit bericht was ook niet om ruzie met jou te zoeken of te lokken, want ik heb wel wat beters te doen. Ik wilde alleen even mijn ei. (Daarom heet dit ook niks voor niks LJH) Hopelijk begrijp je dit bericht. :')

    Oh please, dit is even denken 1 maand ofzo geleden. Ga naar een bemiddelaar als je het niet eens bent met een mening. Daarbij zou ik even beter lezen want dat is niet wat ik gezegd had :'). Even ik Dora taal speciaal voor jou:
    Jij opende vaker topics over ruzies op YouTube, ik vroeg of jij dat niet vaker had gedaan via andere accounts. Ja dus. Dus ik vroeg me af of er niet een klein probleempje bij jou lag. Dat jij je zó druk kunt maken om een mening van iemand en daar een maand mee kan zitten is niet mijn probleem, maar om mij dan zo lastig te vallen irriteert mij echt. Dus als ik daar in een gb bij een vriend over wil luchten heb ik daar alle recht op. En het zegt al genoeg dat jij dus al mijn gb gesprekken zit te lezen En ik zei al, ga naar een bemiddelaar of moderator maar stop met mij lastig vallen op het forum. Ik zou maar eens vaker lezen hoe mensen dingen bedoelen want ik vond het juist rot voor jou dat jij uitgescholden wordt op YouTube en heb zelfs gezegd dat die reacties ook wel iets ver gaan. Het enige wat ik me afvroeg is hoe het kan dat dat juist uitgerekend meerdere keren bij jou gebeurd. Dat jij het zo opvat prima maar laat mij in godsnaam met rust want ik ben dat gestalk spuugzat.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 18:56 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt