• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 17:59 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Goldstein schreef:
    (...)

    Jap. T is al geregistreerd. Ik kan namelijk nog steeds je story geen kudo geven "omdat ik dat al gedaan heb vandaag" lol

    Haha, I figured. Hoewel ik het niet super erg vind dat ik nog een dagje bovenaan de top sta om eerlijk te zijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Haha, I figured. Hoewel ik het niet super erg vind dat ik nog een dagje bovenaan de top sta om eerlijk te zijn.


    Ik heb goed nieuws. Het werkt weer en dat betekent dat hij vannacht wel weer gewoon reset dus het probleem is verholpen en je hebt een extra dag dat je bovenaan de top staat :p


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik heb goed nieuws. Het werkt weer en dat betekent dat hij vannacht wel weer gewoon reset dus het probleem is verholpen en je hebt een extra dag dat je bovenaan de top staat :p

    Yaay haha, nu voel ik me super cool. Ik claim de top.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het zou zo chill zijn als je je eigen stories gewoon als PDF kon downloaden net zoals bij AO3.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    Het zou zo chill zijn als je je eigen stories gewoon als PDF kon downloaden net zoals bij AO3.


    Dat kan via de back up functie als je gm hebt als ik mij niet vergis.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Dat kan via de back up functie als je gm hebt als ik mij niet vergis.

    Really? Zou je dat misschien kunnen checken voor mij als je tijd hebt, want dan wordt ik even GM zodat ik mijn stories op kan slaan. (:

    Edit: ik heb het al gevonden, thanks omfg!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 10:55 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    (...)
    Really? Zou je dat misschien kunnen checken voor mij als je tijd hebt, want dan wordt ik even GM zodat ik mijn stories op kan slaan. (:

    Edit: ik heb het al gevonden, thanks omfg!


    Je kan wel alleen het soort creatie specificeren en alle van die soort of alleen de actieve, dus je kan niet makkelijk 1 enkel verhaal kiezen om een back-up van te maken. Dat is eigenlijk wel jammer.

    Edit: lol zoveel pagina's hahaha

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 10:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Je kan wel alleen het soort creatie specificeren en alle van die soort of alleen de actieve, dus je kan niet makkelijk 1 enkel verhaal kiezen om een back-up van te maken. Dat is eigenlijk wel jammer.

    Owhh okay, nja ik kijk wel even (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wanneer mensen zeggen over beroemdheden en fictieve karakters 'het is mijn baby'. /facepalm

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 11:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer mensen te obvious over andere users "anonieme" berichten posten :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aaaaa ze zijn zo schattig samen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Het vriest letterlijk buiten en mijn moeder maakt ijstaart. Rebels. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het vriest letterlijk buiten en mijn moeder maakt ijstaart. Rebels. (krul)


    Kan je net zo goed die taart buiten laten staan


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn story staan in de top! En het schrijven gaat zó goed, jeetje wat een zalige dag.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik denk dat ik mijn vader maar even moet onderwerpen aan een modeshow, want ik twijfel echt welk shirt ik het leukst vind hierbij... hmmmm...


    Happy Birthday my Potter!