• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 17:59 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Watwatwatwstwatwatwatwat.
    Gooi me dan maar meteen uit het raam en zoek het lekker zelf uit. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke maar ik heb lijm nodig, maar we hebben geen lijm in huis. En mijn enkel is zo dik en blauw dat ik ook niet even op de fiets kan stappen en naar de readshop kan gaan voor een pot lijm,


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Probleem. Morgen: Moeilijke, belangrijke toets. Vandaag: tot vijf uur werken. In totaal: nog niet geleerd. Well, shit

    LIVING ON THE EDGE: op naar een 5,5 :W


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wil de oplossingen van die oefeningen nu hebben. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Egh mijn ex is een vuile stalker


    26 - 02 - '16

    Miall schreef:
    (...)

    Kan je net zo goed die taart buiten laten staan


    Dat idee had ik ook, maar dan denken gevaarlijke wilde dieren hier (oftewel, de vijftien mussen die door onze tuin hupsen) dat het voor hen is. Dat is gewoon slecht voor iedereen, want dan is er geen taart voor mij en zijn de gevaarlijke wilde dieren straks te zwaar om te vliegen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dude, het is bijna vier jaar geleden. Please get the fuck out of my life!


    26 - 02 - '16

    Blugh, dan zijn we waarschijnlijk weer een jaar zoet bij de KNO -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb inspiratie voor allemaal gaye dingen in mn verhalen en omg, ik had dit nooit van mezelf verwacht, hahaha.


    Stenenlikker

    Stop nagelbijten, it's gross +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    He, een kerstliedje op de radio. Me like!

    //Er moet ook altijd iets misgaan als alles net lekker loopt...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Even een berichtje in LJH wijden aan hoe gelukkig ik ben geworden van mijn besluit te gaan cosplayen. Ik heb in een korte tijd zoveel nieuwe fantastische mensen mogen ontmoeten en zelfs een aantal vrienden gemaakt. Ik hoop dat ik dit nog lang zal kunnen doen ^.^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat moment dat je ongesteld moet worden en je iets leuks wilt doen, maar geen zin hebt om je aan te kleden en daadwerkelijk het huis te verlaten. En degene die ik wil bellen heeft wss toch geen zin in mij .-.


    You were born original, don't die as a copy.

    Al het snoep zo snel mogelijk opeten zodat je het niet meer kunt eten. Afval logica met famke


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Go GAIA!


    What would Emma do?