• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 27 nov 2016 - 17:59 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ben, you lil monster, stop met graven, dwaas beest.


    Mhm?

    "Ik ga vanavond op tijd slapen." Leuke grap waar ik elke dag opnieuw in trap.

    Oke, een cup in een openbaar toilet is niet zo handig, maar wel nog haalbaar. :'D


    What would Emma do?

    Ik kan gewoon niet stoppen met huilen vandaag. Ik ben serieus gebroken door wat er is gebeurd en het wordt alleen maar erger door de gedachtes in mijn hoofd..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jup. Hij negeert me. :/
    Ik voel me echt zo kut.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Poging nummer zoveel voor een eigen huisje...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Krolock schreef:
    "Ik ga vanavond op tijd slapen." Leuke grap waar ik elke dag opnieuw in trap.


    <3

    Ik word hier zo zenuwachtig van.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben zo blij dat ik eindelijk enthousiast ben en weet wat ik wil gaan studeren. Ik hoop dat het blijft en dat ik niet ineens toch van gedachten verander of inzie dat het niks voor me is bluhh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )



    Toch best knap, een huis die al vanaf 1900 te huur staat en 82 jaar later pas gebouwd werd..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Nee! Waarom stemden de Britten niet voor Lisa! Zij was toch totaal niet verkeerd om naar te kijken en ik vond d'r zo leuk in de jungle.
    Mark Wahlberg en Daniel Craig hebben zeker heel veel gestemd op Martin...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    . . .
    Ik ben mijn armbandje kwijt. Ik ben hem verloren. Juist datgene dat me er doorheen gesleept heeft. En als ik het je vertel dan zeg je alleen "noo", terwijl je weet hoe verdomd belangrijk het voor me is. Ik haat mezelf echt godverdomme, hoe kon ik dit verliezen.

    Een berichtje had fijn geweest... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Een berichtje had fijn geweest... :/


    Ik ga hem vermoorden, serieus.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Bijna iedereen slaapt, en wat doe ik? Juist ja. Sinterklaasgedichten maken omdat de inspiratie op zulke -kuch- handige -kuch- tijdstippen komt en ik weet dat ik mezelf er anders toch niet toe zet, het uitstel en dat - dat enorme stress gaat opleveren. Hahah.


    26 - 02 - '16