• Heee,

    Als ik op 'pageviews' wil klikken om deze te bekijken, krijg ik enkel een wit scherm. Volgens mij is dit bij iedereen, tho. Ook als je gewoon iemand anders z'n profiel wilt bekijken.

    hugs, addie

    [ bericht aangepast op 28 nov 2016 - 17:41 ]


    Heaven is a place that we all have

    Lipa schreef:
    Doordat het nu niet werkt merk ik pas hoe vaak ik op een dag ernaar kijk. :W


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Rutger is achter de schermen hard bezig geweest aan de site, waardoor enkele bugs zijn ontstaan (zoals dat bijvoorbeeld ook de kudo top vannacht niet gereset is, dit zal komende nacht wel weer gewoon gebeuren). Ik zal even kijken of dit al geregistreerd is en anders aan hem doorgeven, zodat het opgelost kan worden c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kan ook de helft van de hoofdstukken niet lezen..


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik kan ook de helft van de hoofdstukken niet lezen..


    Welke hoofdstukken kan je bijvoorbeeld niet lezen?

    OT: Ik heb dit probleem in ieder geval doorgegeven aan Rutger, dus ik hoop spoedig meer te weten c:


    Happy Birthday my Potter!

    Sinds ik gisteren een paar keer uit Q werd gegooid, merk ik inderdaad dat veel dingen het niet goed doen.
    Maar alle vertrouwen in Rutger!

    Krolock schreef:
    Sinds ik gisteren een paar keer uit Q werd gegooid, merk ik inderdaad dat veel dingen het niet goed doen.
    Maar alle vertrouwen in Rutger!


    Zijn er nog dingen die niet genoemd zijn die het bij jou niet doen? Kunnen we kijken of daar nog dingen tussen zijn die wij/Rutger nog niet gezien hebben en kan dat ook gefixt worden c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb het met Spoor 2 en Na de horizon.
    Verder heb ik nog geen noeuwe postvak in. Maak later vandaag wel even screenshots!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Haha, ik dacht dat ik gewoon geen pageviews had in de afgelopen 24 uur. De teller ging wel omhoog maar eh.


    Tijd voor koffie.

    Goldstein schreef:
    (...)

    Zijn er nog dingen die niet genoemd zijn die het bij jou niet doen? Kunnen we kijken of daar nog dingen tussen zijn die wij/Rutger nog niet gezien hebben en kan dat ook gefixt worden c:

    Nouja ik wilde vannacht polls activeren, en zodra ik die aanpaste via mij mobiel, verdwenen er woorden uit de titel en in de poll zelf... geen idee of dat aan mij lag hoor, maar het was heel raar.

    Krolock schreef:
    (...)
    Nouja ik wilde vannacht polls activeren, en zodra ik die aanpaste via mij mobiel, verdwenen er woorden uit de titel en in de poll zelf... geen idee of dat aan mij lag hoor, maar het was heel raar.


    Het zou samen kunnen hangen met die halve hoofdstukken en ik had het zelf net ook bij een topic, dus ik ga het ook even doorgeven.


    Happy Birthday my Potter!

    Bij mij doen de pageviews het weer! c;


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Bij mij doen de pageviews het weer! c;


    Klopt! Rutger heeft dat net gefixt, dus ik ga er vanuit dat dat nu in ieder geval weer bij iedereen goed werkt ^^


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb net ff gekeken en bij mij doet die het ook gewoon weer!
    Rutger is the best!
    (yeah)


    If no one else will defend the world then I must

    Scribe schreef:
    Ik heb het met Spoor 2 en Na de horizon.
    Verder heb ik nog geen noeuwe postvak in. Maak later vandaag wel even screenshots!


    Om hier nog even op terug te komen: Ik heb het inderdaad zelf ook en niet enkel bij stories, maar vrijwel overal. De oplossing is voor nu herladen tot je een werkende pagina krijgt (ik weet het, dit kan soms heel lang duren, maar op het moment is er nog geen andere oplossing), want het is ons opgevallen dat hij het compleet random soms wel en soms niet doet. Doordat het zo willekeurig is, heeft Rutger nog niet kunnen achterhalen waar het aan ligt en het kan dus nog best even duren voor het is opgelost helaas.


    Happy Birthday my Potter!

    Als we toch bezig zijn met klachten (nouja klachten wil ik het niet noemen natuurlijk, gewoon bugs);
    - Als ik bijvoorbeeld naar de Crew pagina ga, en op één van de afbeeldingen wil klikken om dan naar het profiel te gaan, dan werkt die linkt niet want de link klopt ook gewoon niet. (http://occamy.quizlet.nl/ in plaats van http://www.quizlet.nl/users/Occamy/)

    - Als ik via iemands profiel een privebericht wil sturen, verwijderd hij automatisch de naam uit het "Aan:" balkje

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 17:08 ]