• Hey lieve users van Quizlet,

    Zoals jullie waarschijnlijk allemaal gemerkt hebben, werkte alles de afgelopen dagen niet naar behoren op Q. Teksten waren niet compleet, af en toe lag de site er volledig uit, automatische taken zoals het resetten van de top waren eenmalig niet uitgevoerd en zo waren er nog wel meer kleine of grote probleempjes. Ondertussen zou alles grotendeels opgelost moeten zijn en werken enkel de smileys nog niet naar behoren.



    Wat is hier de reden van?
    De afgelopen dagen is de overstap naar PHP (versie 7) ingang gezet. Dit is een scripttaal die nodig is om de site te laten functioneren zoals hij doet. De vorige versie waarmee gewerkt werd, werd niet meer ondersteund en was dus minder veilig. Bovendien zou de site nu zo'n 400% sneller moeten zijn. Deze overstap was een vrij grote en lastige, waardoor er veel dingen opeens niet meer werkten en hersteld moesten worden. Echter zou als alles weer naar behoren werkt het dus vooruitgang moeten betekenen voor de site.

    Wanneer gaan de smileys weer werken?
    Als het goed is gaat Rutger daar morgen mee aan de slag en de kans is dus groot dat de smileys morgen weer zullen werken.

    Ik heb nog problemen met bepaalde functies die niet optimaal werken, wat nu?
    Geef het vooral aan in dit topic. Voor zover bij ons bekend zou alles weer naar behoren moeten bewerken op de smileys na. Als dat niet het geval is, is het dus fijn als jullie dit even aan zouden kunnen geven, zodat ook daar naar gekeken kan worden.



    We hopen jullie hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, maar als jullie nog vragen hebben, stel die dan vooral!


    Liefs,
    Het moderator- en adminteam van Q

    [ bericht aangepast op 1 dec 2016 - 10:16 ]


    Happy Birthday my Potter!

    WaIes schreef:
    Toch nog iets gevonden!
    Voor de "update" van de site, werkte alle codes op mijn profielpage prima, maar nu opeens niet meer?!
    Kunnen jullie het repareren alsjeblieft?


    Dat is raar. Je profiel staat nu vol met rare codes die ik persoonlijk helemaal niet herken als de codes die op Q gebruikt kunnen worden. Ik weet hierdoor ook niet helemaal hoe je het wil hebben. Kan je mij anders even gb'en met wat je precieze bedoeling was hoe het eruit moest zien?


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Dat is raar. Je profiel staat nu vol met rare codes die ik persoonlijk helemaal niet herken als de codes die op Q gebruikt kunnen worden. Ik weet hierdoor ook niet helemaal hoe je het wil hebben. Kan je mij anders even gb'en met wat je precieze bedoeling was hoe het eruit moest zien?

    Volgens mij html-codes

    Dreadful schreef:
    De nieuwe snelheid wat betreft het laden van de pagina's is duidelijk merkbaar! Fijn dat jullie zoveel tijd en energie in de verbetering van de website steken. c:


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Krolock schreef:
    (...)
    Volgens mij html-codes


    Daar dacht ik ook aan, het lijkt er wel op, maar meestal zien die er anders uit, wanneer gebruikt op Q. Althans, voorheen dan. Mogelijk is het uiterlijk en de uitwerking daarvan ook verandert natuurlijk. Hmmmmm. HTML codes zijn in ieder geval niet eens toegestaan op Quizlet.


    Happy Birthday my Potter!

    Oke


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Fijn om te weten dat het allemaal een logische oorzaak had en dat het niet echt spookte op Q. En een snellere website is sowieso natuurlijk alleen maar goed, yay. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fijn (:


    16 - 09 - '17

    Goldstein schreef:
    (...)

    Daar dacht ik ook aan, het lijkt er wel op, maar meestal zien die er anders uit, wanneer gebruikt op Q. Althans, voorheen dan. Mogelijk is het uiterlijk en de uitwerking daarvan ook verandert natuurlijk. Hmmmmm. HTML codes zijn in ieder geval niet eens toegestaan op Quizlet.

    Ik herken ze, en het zijn inderdaad html codes. Jens, zou je die weg willen halen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bry schreef:
    (...)
    Ik herken ze, en het zijn inderdaad html codes. Jens, zou je die weg willen halen?


    Zal ik morgen doen :)

    WaIes schreef:
    (...)

    Zal ik morgen doen :)

    Helemaal goed ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Goooo modjes en administrators!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb nog wel op mijn telefoon dat ik een hoofdstuk een aantal keer opnieuw moet laden voor ik hem kan lezen. (Mobiele versie). Ik weet niet of dit aan mijn telefoon (want ik heb dit al klein tijdje geloof ik) of aan de werkzaamheden ligt (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Bry schreef:
    (...)
    Helemaal goed ^^


    Weet je dan wel hoe je het lettertype Georgia kan gebruiken op Q?

    Hoe awesome, nu werken ineens random symbolen ook!
    ✢ ✣ ✤ ✥ ✦ ✧ ✩ ✪ ✫ ✬ ✭ ✮ ✯ ✰ ★ ✱ ✲ ✳ ✴ ✵ ✶ ✷ ✸ ✹ ✺ ✻ ✼ ❄ ❅ ❆ ❇ ❈ ❉ ❊ ❋


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.