• Hi everyone!

    Ik ben nu een goed jaartje actief aan het zoeken naar een eigen plekje om wat zelfstandiger te worden en om mijn eigen leventje te beginnen.
    Maar ook prive redenen waren aanleiding om naar een eigen huis te zoeken. Want er waren/zijn regelmatig veel spanningen in huis.
    Vandaag had ik voor de derde keer een bezichtiging voor een huis en ook dit keer was het 3 keer scheepsrecht.
    Ik was kandidaat nummer 6 maar ik zag al snel dat mensen óf niet op kwamen dagen, of geen interesse hadden in het huisje.
    En zo steeg ik dus ineens van nummer 6 naar nummer 1. En natuurlijk zei ik ja!
    Dus ik heb ein-de-lijk een eigen huisje en als het meezit word ik maandag gebeld voor een afspraak voor het huurcontract en ontvang ik de sleutels.
    En dit moest ik ook op Q delen want ik zit van binnen te stuiteren van blij-heid! :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Super fijn! Gefeliciteerd!!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ohmygod, dit is zo goed om te horen! Ik weet dat je heel lang hebt gezocht, haha, dus dit is idd goed nieuws.


    Heaven is a place that we all have

    Scribe schreef:
    Super fijn! Gefeliciteerd!!


    16 - 09 - '17

    OMYGOD ECHT?!?!? Wat ongelofelijk fijn voor je *O**O**O*
    *Yes het duimen voor je heeft gewerkt :3 *

    Gefeliciteerd! Wat fijn voor je ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw dat is geweldig, gefeliciteerd!(:

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 20:52 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Wauw dat is geweldig, gefeliciteerd!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Scribe schreef:
    Super fijn! Gefeliciteerd!!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat fijn! Het lijkt me zo leuk om op mezelf te wonen en je eigen plekje te hebben. Geniet er van! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Yaaaaay !!!!!



    (yeah) (K)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wat fijn! Geniet er van!


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd! ^^

    Jeeejj Monique wat leuk! Eindelijk heb je hem dan! Maak je wel foto's van het huis? *O*
    En een grote house party x'D

    [ bericht aangepast op 2 dec 2016 - 21:25 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh Monique! Ik ben zo blij voor je! Je verdient dit zo hard, na al dat zoeken! Proficiat lieve meid! Heb veel plezier in je nieuwe woning, en in de vakantie kom ik langs, beloofd! Zet tegen dan al maar lekkere koekjes op tafel :Y)


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Jaaaaa ik ben zoooo blij voor je!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing