• En moest het gelijk kopen uiteraard. ^^ Ik ga hem gebruiken voor aantekeningen voor mijn stories. Vond ik wel toepasselijk.
    Hebben jullie ook leuke boekjes/schriften met bekende quotes of afbeeldingen? Ik koop er volgens mij echt teveel of zo haha.

    OH DAT BOEKJE VIND IK ZO LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik koop meestal blanco boekjes waar ik zelf dingen op zet haha. Maar meestal ben ik daar te lui voor dus blijven ze blanco :'D

    Was wel heel erg trots op m'n schriften vorig jaar voor school. Veel werk ingestoken, maar het resultaat was wel heel leuk, vind ik zelf dan :') Als ik een fotootje vind zal ik die plaatsen. Maar jouw boekje = wow, zo tof. WAAR HEB JE 'M GEKOCHT?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zo leuk! Ik heb een boekje ban hema met 'master plan' en een vulpen. Vond ik wel toepasselijk!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Derks schreef:
    OH DAT BOEKJE VIND IK ZO LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik koop meestal blanco boekjes waar ik zelf dingen op zet haha. Maar meestal ben ik daar te lui voor dus blijven ze blanco :'D

    Was wel heel erg trots op m'n schriften vorig jaar voor school. Veel werk ingestoken, maar het resultaat was wel heel leuk, vind ik zelf dan :') Als ik een fotootje vind zal ik die plaatsen. Maar jouw boekje = wow, zo tof. WAAR HEB JE 'M GEKOCHT?

    Ja dat luie gedeelte ken ik wel. Dan denk ik altijd dat ik iets leuks ga doen met iets maar uiteindelijk blijft het gewoon kaal haha.
    Ik heb hem in Duitslang gekocht, in Rheine in een random winkel. :') Maar denk dat hij vast nog wel ergens anders te vinden is. Lijkt me dan toch.

    Ramselaar schreef:
    Zo leuk! Ik heb een boekje ban hema met 'master plan' en een vulpen. Vond ik wel toepasselijk!

    Dat klinkt ook erg leuk!

    Ik heb enkele Avenger schriftjes en twee Harry Potter notebooks. En ik zag echt een vet mooie van Peculiar Children laatst, dus toen heeft mijn zus mij snel de winkel uit gesleurd voor ik al mijn geld uit ging geven aan boeken.


    Happy Birthday my Potter!

    Tolkien <3 wat een mooi boekje!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Goldstein schreef:
    Ik heb enkele Avenger schriftjes en twee Harry Potter notebooks. En ik zag echt een vet mooie van Peculiar Children laatst, dus toen heeft mijn zus mij snel de winkel uit gesleurd voor ik al mijn geld uit ging geven aan boeken.

    Hahaha ik heb ook zo'n zus nodig.

    Frodo schreef:
    Tolkien <3 wat een mooi boekje!

    Jaaaa! Tolkien is echt een held.