• Yay! Vandaag is het dan eindelijk zo ver. Mijn favoriete weirdo is eindelijk jarig!
    En wat jij kan, dat kan ik ook. Dus bij deze krijg ook jij een topic voor je verjaardag.
    (en ook deze keer zat Lindsey in het complot)
    Ook ik heb wat mensen benaderd en niemand wilde iets voor je schrijven
    Nee hoor, just kidding
    Maar ik piep lekker even voor
    Lieve schat,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!
    Ik hoop dat je een hele leuke dag zal hebben en dat je bedolven zal worden onder cadeautjes. Want dat verdien je!b
    Bedankt dat je er altijd voor me bent en dat ik met je kan lachen én kan huilen.
    Ik ben erg blij dat we zo close zijn geworden en dat je zelfs een cowriter bent van een enorm leuk verhaal hier op Q. (ja, dat ene verhaal waar ik zelf ook aan mee schrijf)
    Hopelijk ben ik nog lang niet van je af.
    En ik zie de uitnodiging voor je verjaardagsfeestje tegemoet en zal jou ook op de hoogte houden voor mijn housewarming.
    Xxx Monique

    (Oh, en dit moest even in een linkje want er mogen maar 3 plaatjes in het topic)





    Lieve Ilse



    Een super gelukkige verjaardag! Ik weet nog dat we de verjaardag van Monique aan het arrangeren waren, en nu is het de jouwe!:O
    Ik hoop echt dat je een geweldige verjaardag beleefd met de leukste mensen met de vriendelijkste personen en met de mooiste cadeautjes.
    Want je verdient het zo meid! Echt, je bent één van de liefste personen ter wereld, en ondanks we het beide druk hebben, maken we tijd voor elkaar. Dankjewel om zo'n goede vriendin te zijn! Ik kom het stukje taart nog wel halen als ik wat meer tijd heb:Y)



    Ik weet nog dat je me feliciteerde voor mijn verjaardag in mijn gastenboek, en ik was je echt oneindig dankbaar! Dus bij deze wil ik jou ook echt een fijne verjaardag wensen!

    DUS LIEVE MEID, MAAK ER MAAR EEN GEWELDIGE DAG VAN!!

    Je krijgt nog drie dikke kussen van me voor je verjaardag, en een hoop knuffels erbij!

    Liefs
    Lindsey(H)
    Xxx
    PS: Lach me niet uit met mijn Olaf obsessie, op dit moment vind ik hem even geweldig(A)





    Lieve Chlorisse,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!
    Alweer een jaartje ... ouder:X
    Maak er een mooie dag van, Want 1x per jaar sta jij in de spotlight (ook hier op Quizlet !!!)
    Mijn zangkunsten laat ik even achterwege;)
    Geniet van elk moment lieverd !!



    Groetjes Micha (Social_Repose)
    -xxx-





    Het eerste bericht dat ik je ooit stuurde in je gastenboek ging over dat alfabet dat je had gemaakt.
    Ik had nooit gedacht dat ik twee jaar later nog steeds met je zou praten en je een van mijn beste vrienden zou worden.
    En voor mij hoeft er ook nooit een laatste bericht te komen, gewoon eeuwig doorgaan!
    Ik ben ontzettend blij met een vriendin zoals jij. (Dat rijmt!)
    Gelukkige Verjaardag, Happy Birthday!
    En dat er nog vele jaartjes (en verjaardagstaartjes) mogen bij komen
    ZeroHorizon459


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Bry schreef:
    Ik heb een cadeau voor je:

    een gratis virtuele aardappel!



    Wow yeeess ik ben zo blij hiermee xD dit heb ik altijd al willen hebben!!
    Dank je!

    Bedankt allemaal!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Happy Birthday!!! :D


    The question is not if you believe in fate or not. The question is if you'll let fate decide your life or not.

    Yonghwa schreef:
    Gefeliciteerd!


    The truth is out there.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 16:45 ]


    The question is not if you believe in fate or not. The question is if you'll let fate decide your life or not.

    Proficiat! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gelukkige verjaardag! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Happy Birthday! (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gefeliciteerd!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Een super gelukkige verjaardag Ilse!
    Stuur het stukje taart van mij maar op :Y)

    En ik ben blij dat je mijn Olaf obsessie niet erg vindt hahahaha


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.