• Ik ben met een soort dagboekje begonnen om bij te houden hoe ik groei als mens, ik probeer dit elke dag te doen en anders wordt het een twee/drie dagen update.
    http://www.quizlet.nl/stories/159868/mijn-leven/

    Tips en meningen zijn van harte welkom!


    When I'm with you I feel save, like I'm home.

    Wat een leuk idee!


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Ik heb daar ook al aan gedacht, om dat te doen, om al mijn emoties en ideeën van me af te schrijven. Hetgeen me een beetje tegenhoudt is het privacyaspect, dus ik heb nu zoiets bij een offline story waar ik continu heel wat zaken drop, maar dat heb ik niet veel aan, want ik kijk er nooit meer naar en één grote troep. Misschien doe ik het dan toch maar eens, dan heb je het telkens netjes. Hoe dan ook, ik vind dit soort dingen leuk om te volgen, vooral als het herkenbaar is en je je totaal kunt inleven.

    [ bericht aangepast op 5 dec 2016 - 18:57 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    @Histoire
    Ik heb hier ook super lang over nagedacht. Ik gooi wel mijn leven online en dat is best eng maar hierdoor krijg ik een beetje orde in mijn hoofd. Ik heb het ook geactiveerd omdat ik jullie mening wil weten en ik wil verbeteringen op mijn Nederlands. Ik wil mensen ook laten zien dat ondanks dat iemand vrolijk is dat diegene 100 dingen in zijn hoofd heeft spoken. En ik doe dit ook zodat ik diegene waarover ik schrijf/typ dit kan laten lezen.


    When I'm with you I feel save, like I'm home.