• Attentie: Voor iedereen: degenen die dit niet kennen hebben zo'n groot gat in hun cultuur dat het redelijk problematisch is.

    Ik ben sinds kort weer helemaal into Spring!:'D Het doet me eraan herinneren hoe geweldig het vroeger als jong kindje was.
    Wie keek er nog meer Spring? En hebben jullie ook zo'n heimwee naar vroeger?:c


    (Let niet op de titelfout!:'D)


    (Check de topfilmkwaliteit van nu tov die van vroeger bij Studio 100.:'D)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 21:14 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Attentie: Voor Jarne: Dit was ook gewoon in Nederland op televisie en ik volgde het alsof mijn leven ervan afhing :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Spring. <33333


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben Nederlander, maar mijn god ik ken het, zo vaak gekeken.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Goldstein schreef:
    Attentie: Voor Jarne: Dit was ook gewoon in Nederland op televisie en ik volgde het alsof mijn leven ervan afhing :Y)


    Really? Ik dacht dat jullie een eigen versie hadden (Topstars) :'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Really? Ik dacht dat jullie een eigen versie hadden (Topstars) :'D


    UGHL UGH UGH NOOO Nee dat kwam later pas en iedereen die fan was van Spring haatte dat, althans bij mij in de buurt dan. Ik weet nog dat Spring en W817 altijd na elkaar kwamen en dat keken ik en mijn zus dan allebei.


    Happy Birthday my Potter!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Really? Ik dacht dat jullie een eigen versie hadden (Topstars) :'D


    Ik keek denk ik veel liever Spring. Heb nooit van Topstars gehoord.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Goldstein schreef:
    (...)

    UGHL UGH UGH NOOO Nee dat kwam later pas en iedereen die fan was van Spring haatte dat, althans bij mij in de buurt dan. Ik weet nog dat Spring en W817 altijd na elkaar kwamen en dat keken ik en mijn zus dan allebei.


    Hahahahaha Met de sneltrein naar Zandvoort!:P

    W817, nog zo'n mooie serie.(bloos)


    Queer zijn is gewoon alles

    Dit doet me denken aan de Student Kick-off! Cleymans & Van Geel zijn toen geweest, en aangezien 'Evert' en 'Xavier' allebei op 't podium staan dan, hebben ze verschillende liedjes van Spring gezongen. Echt prachtig om te zien hoe al die studenten meezongen, wauw. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het komt me bekend voor, maar deze filmpjes niet.

    Oh god, ik herken het plaatje meteen, maar ik kan het niet helemaal plaatsen en de videos ken ik ook niet dus confusion. :'D


    Caution first, always.

    Heb laatst nog al die liedjes opgezocht, hahaha. Echt m'n jeugd.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Misschien is dit gekender?


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh god, de memories x)


    I am an idiot, I move.

    Debbaut schreef:
    Misschien is dit gekender?

    (...)

    Ojaa, die ken ik inderdaad ^^ Ik had altijd een crush op die chick met dat blauwe topje in het begin (:
    Wat grappig


    Deze ken ik nog :")


    Caution first, always.