• Attentie: Voor iedereen: degenen die dit niet kennen hebben zo'n groot gat in hun cultuur dat het redelijk problematisch is.

    Ik ben sinds kort weer helemaal into Spring!:'D Het doet me eraan herinneren hoe geweldig het vroeger als jong kindje was.
    Wie keek er nog meer Spring? En hebben jullie ook zo'n heimwee naar vroeger?:c


    (Let niet op de titelfout!:'D)


    (Check de topfilmkwaliteit van nu tov die van vroeger bij Studio 100.:'D)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2016 - 21:14 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Goldberg schreef:
    Het Huis Anubis was ook echt top!


    Ooooooh my god! Ik was daar echt geobsedeerd door. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ooooooh my god! Ik was daar echt geobsedeerd door. :W


    Haha, jij niet alleen. Met een paar klasgenoten die toen mijn beste vriendinnen waren, deden wij altijd dat Siboenathingie, hahaha. Maar ik vond alleen de oudere leuk, met Nienke en Fabian en zo, niet die nieuwere versie.


    16 - 09 - '17

    Wow, hier was ik echt verslaafd aan! Toen maggie stierf was ik er echt een week niet goed van :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Goldberg schreef:
    (...)

    Haha, jij niet alleen. Met een paar klasgenoten die toen mijn beste vriendinnen waren, deden wij altijd dat Siboenathingie, hahaha. Maar ik vond alleen de oudere leuk, met Nienke en Fabian en zo, niet die nieuwere versie.


    HAHAHAHA JA DIT. Ik heb zelfs zo nog een foto met vrienden haha. :'D
    En nee, de nieuwe versie was gewoon slecht. Dat zegt iedereen die eerste de oude versie heeft gezien. :p


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    HAHAHAHA JA DIT. Ik heb zelfs zo nog een foto met vrienden haha. :'D
    En nee, de nieuwe versie was gewoon slecht. Dat zegt iedereen die eerste de oude versie heeft gezien. :p


    Haha wauw! Het is best stom dat het niet meer opnieuw op tv komt. Er komen zoveel programma's in herhaling en net dit niet en Spring ook niet, best sad.


    16 - 09 - '17