• Hallelujah allemaal! Ik ben het: Chilton.

    Allereerst moet ik echt even zeggen dat ik het idee heb dat ik heel lang niet op Q ben geweest. Eerst op vakantie in Duitsland, toen een week thuis, daarna naar Kreta.
    Oké, dat zijn eigenlijk maar 16 dagen dat ik niet op Q was. MAAR TOCH!
    Hoe dan ook, I'm alive and I'm back. Sorry, haters.


    Nu even serieus... (Jazeker, ik kan ook serieus zijn)
    Ik ben gisteren teruggekomen vanuit Kreta, en dat ging niet helemaal soepel. This is my story... *dramatic music playing*

    Het vliegtuig zou om 12.55 uur vertrekken, maar we moesten eerst 2 uur wachten tot we de baan op konden vanwege drukte. Fijn dat het vliegveld zijn eigen draagkracht niet kan inschatten...
    Toen we eindelijk de baan op konden, moest ons vliegtuig aan de kant vanwege een technische fout. Heerlijk, dat gevoel van hoop dat de grond ingefietst wordt.
    Dus: vliegtuig weer terug, technici gebeld. Even later kwamen de technici het vliegtuig resetten. Alles opgelost? Nope. De brandstof was bijna op.
    Na wat heen en weer gebeld te hebben vertelde de piloot dat er niet zomaar getankt kon worden zonder vergunning. Fijn.
    Nog een uur voorbij... Toen konden we onderhand de baan op om terug te vliegen naar ons geliefde vaderland.
    Uiteindelijk hebben we bijna 7 uur in het vliegtuig gezeten, terwijl we ons in hadden gesteld op 3,5 uur.


    ^ Mijn reactie wanneer er weer een uurtje bij kwam.


    Oké, waarschijnlijk heb ik niet te klagen en zijn er mensen die erger hebben meegemaakt. Plus; de keer dat ik vast zat in Marokko was eigenlijk ook rampzaliger dan deze kleine vertraging.


    Heb je alles gelezen? Gefeliciteerd! Dan ga ik je nu vragen om jouw meest rampzalige vlucht te delen, om dit topic nog enigszins nuttig te houden.

    Wouw, ik zou echt zo gefrustreerd raken hé.

    Bah, dat lijkt me heel frustrerend :/
    Mijn meest rampzalige vlucht? Uhm... ik moest acht uur vliegen naar Amerika en ik durfde de hele vlucht lang niet van mijn stoel te komen. Jep. Niet naar de wc geweest. Niks.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik heb vliegangst en ik kots op de helft van mijn vluchten :Y) Ik zou echt letterlijk even gestorven zijn in jouw plaats, haha.


    Mhm?

    @Asgard en Sarn: Ai, vliegangst lijkt me echt geen pretje. :/

    Ik ben nog nooit in een vliegtuig geweest, maar ik kan begrijpen dat het lange wachten ook niet fijn was. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ah geez dan zou ik hebben gebaald.
    Uhm ik moest ooit 10 uur wachten op Dubai toen we naar Manilla vlogen (die vlucht was normaal al 15 uur).
    Vanuit Tokio miste ik mijn transvervlucht op Heathrow, ik had geluk dat ik kosteloos de volgende kon nemen.
    Vanuit Portugal zat ik te janken van de oor- en hoofdpijn tijdens de daling omdat ik verkouden was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat lijkt me echt vervelend. Zelf heb ik nog nooit gevlogen ;x


    26 - 02 - '16

    Salaryman schreef:
    Ah geez dan zou ik hebben gebaald.
    Uhm ik moest ooit 10 uur wachten op Dubai toen we naar Manilla vlogen (die vlucht was normaal al 15 uur).
    Vanuit Tokio miste ik mijn transvervlucht op Heathrow, ik had geluk dat ik kosteloos de volgende kon nemen.
    Vanuit Portugal zat ik te janken van de oor- en hoofdpijn tijdens de daling omdat ik verkouden was.


    Oh, mijn God... Dat van mij is niks vergeleken met dit. :/

    Dat is vervelend. Gelukkig kon het allemaal opgelost worden en ben je alsnog thuis gekomen. Inderdaad, fijn dat ze dat soort dingen niet eerder ontdekken. Je mag toch verwachten dat ze een vliegtuig goed controleren voordat ie de baan op gaat, maar goed.

    Mijn meest rampzalige vlucht was een vlucht met redelijk wat turbulentie en mijn maag die dat alles behalve leuk vond. Kwam misschien ook omdat ik de vorige dag was wezen varen en ik zeeziek was geweest dus misschien was mijn maag nog wat van slag. Want daarvoor ik heb nog nooit drie kotszakjes vol gekotst.


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    Dat is vervelend. Gelukkig kon het allemaal opgelost worden en ben je alsnog thuis gekomen. Inderdaad, fijn dat ze dat soort dingen niet eerder ontdekken. Je mag toch verwachten dat ze een vliegtuig goed controleren voordat ie de baan op gaat, maar goed.

    Mijn meest rampzalige vlucht was een vlucht met redelijk wat turbulentie en mijn maag die dat alles behalve leuk vond. Kwam misschien ook omdat ik de vorige dag was wezen varen en ik zeeziek was geweest dus misschien was mijn maag nog wat van slag. Want daarvoor ik heb nog nooit drie kotszakjes vol gekotst.


    Inderdaad. Maar, ach. Ik ben thuis. (:

    Pfoe... 3 kotszakjes?! Dat klinkt niet echt leuk, nee. ):