• Ik weet niet hoe moet oplossen ?
    Ik heb 2 jaar lang ruzie gehad met iemand.
    Ik heb hem 3 jaar lang niet meer gezien af en toe nog wel in de regio waar woonde.
    Heb zeg maar, 3 jaar lang problemen gehad op school,thuis en buitenhuis
    Heb altijd aan zijn commentaar gedacht en ben eigenlijk ook jaloers op hem.
    Hij stuurde mij paar dagen geleden een berichtje en heb terug berichtje gestuurd.
    Hij geeft het druk dus ik wacht maar, hij gebruikt gemeenschapelijke vriend om te tonen als iets doe dat hij niet vind.
    Blijkbaar doe ik iets dat hij niet leuk vind en negeerd mijn berichtjes wat moet ik doen ?

    Je hebt 3 jaar lang geen contact gehad, hij zoekt je weer op en nu negeert hij je weer omdat je iets doet wat hij niet leuk vindt?
    Sorry hoor, maar waarom geef je nog een fuck om wat hij te zeggen heeft? Ik snap dat je nog vriendschappelijke gevoelens hebt maar als hij niet volwassen genoeg is om normaal te doen denk ik niet dat je veel aan zijn vriendschap gaat hebben.
    Dat is ten minste wat ik uit je verhaal opmaak, het is namelijk nogal een wirwar aan woorden/zinnen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik had ook een zeer moeilijke periode gehad bedoel ik voelde mij vaak alleen en tussen leerlingen gezeten die zware gedragsproblemen hadden.
    Ik had thuis problemen met mijn ouders en ook problemen gehad buitenhuis en school.
    Ik heb precies gevoel dat mijn leven voorbij is door mijn 3 jaar zware problemen en het laatste jaar zijn er veel doden gevallen mensen die ik kende

    Ik weet niet wat ik hier nou van moet vinden eigenlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Ik weet niet wat ik hier nou van moet vinden eigenlijk.


    + Ditch him


    26 - 02 - '16

    Gezien de enigzins onduidelijke, beknopte uitleg kan ik er niet heel diep op in gaan... Maar ik krijg er een akelig gevoel bij, als je het mij vraagt is deze relatie gebouwd op negativiteit. Het "hij gebruikt gemeenschapelijke vriend om te tonen als iets doe dat hij niet vind" en "Blijkbaar doe ik iets dat hij niet leuk vind en negeerd mijn berichtjes" klinkt als je het mij vraagt als ongezond gedrag en je moet jezelf afvragen of je bevriend wilt zijn met iemand die jouw negeert als je iets doet wat niet naar zijn zin/wensen zijn. Ik heb in mijn jeugd een vriendin gehad die ook zo was, ze werd boos en negeerde mij zonder enige aanleiding en dan moest ík sorry zeggen terwijl ik niks had gedaan. Of terwijl ik niet eens wist wat ik had gedaan (zo werd ze ooit boos omdat ik een konijn had gekregen -iets wat ik al heel lang wilde-, maar zij had al eerder een konijn en dus aapte ik haar na. Daar moest ik dan sorry voor zeggen.). Als ik geen sorry zei, bleef ze me negeren. Dit kon dagen, weken, maanden duren...

    Je kunt ervoor kiezen om het onderwerp aan te kaarten bij deze persoon: "ik vind het erg vervelend als je mij ineens negeert, zouden we hierover kunnen praten?" Maar als je het mij vraagt (aan de hand van jouw uitleg en mijn ervaring in het verleden) zou ik zeggen; laten rusten die relatie en op zoek gaan naar mensen die jou wel waarderen om wie/hoe je bent.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Zover als dat ik je tekst begrijp, Beetje onduidelijk.
    Ik zou tegen die persoon zeggen dat je geen contact met hem wilt hebben en geen zin om te chatten enzo.
    Gewoon achter je laten


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)