• Kunnen we hier met z'n allen musicalmuziek gaan appreciëren aub? :Y) Laat vooral je favoriete nummers achter!
    Vergeet niet om youtubefilmpjes in een te zetten.

    Natblida schreef:
    Ik heb echt honderdduizenden favoriete nummers uit musicals maar hier een paar super favo's:

    (...)


    Defying gravity! Daar ga ik een stuk van zingen met de kennismaking met onze nieuwe regisseur ^^

    OT: Ik vind het btw echt jammer dat we geen filmpje hebben of opname hebben Vannacht (West Side Story, de ensemble versie). Dat was echt episch om te doen. Op het einde heb je zo'n stukje waar iedereen door elkaar zingt en dan zingen de Jets en Sharks tegen elkaar "Zij begonnen" "Zij begonnen" en vanaf dat punt kreeg ik telkens kippenvel en ik weet nog dat de eerste keer dat we dat deden het bestuur ook echt binnenkwam zo van "Holy shit jongens, de eerste keer en nu al kippenvel". Het is zo'n geweldig nummer om te zingen. Duidelijk één van mijn favorieten daardoor, maar feitelijk zou ik hier alle muziek van West Side Story kunnen plaatsen, want Bernstein is geweldig.


    Happy Birthday my Potter!

    oeps I'm sorreh

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 21:17 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 dec 2016 - 20:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste


    Rent! (in dit geval de motion film variant)

    én


    Who Lives, Who Dies, Who tells your Story van Hamilton!

    -Whoops. Sorry daarvoor. Youtube links in Quotes om de site niet te breken. Got it-

    [ bericht aangepast op 14 dec 2016 - 20:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 dec 2016 - 20:45 ]


    Ex astris, sciencia

    Mod mededeling: Het staat ook al in het topic, maar werd toch weer door twee van jullie vergeten, dus nog even een reminder: Zouden jullie alsjeblieft de YouTube filmpjes in een quote willen zetten, want anders loopt de hele pagina vast!


    Happy Birthday my Potter!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lekker een Nederlands liedje...

    Ik kwam er pas later achter omdat Kees Tol in talenten zonder centen dit nummer wilde doen voor Jelka van Houten, en toen Simon Keizer het met haar zong ik werd spontaan verliefd op dit nummer.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Oh en hoe kan ik deze 2 geweldige nummers van Elisabeth nou vergeten:



    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known


    Mis Saigon ^^ - Ik heb zelf op deze gedanst. Dus vandaar ook.


    En deze..


    Deze sowieso!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik zit op m'n telefoon dus eh filmpjes worden 'm niet...

    Mijn favoriete musicalliedjes:
    - Alexander Hamilton (HAMILTON)
    - Aaron Burr, sir (HAMILTON)
    - Non-stop (HAMILTON)
    - You'll be back (HAMILTON)
    - Defying Gravity (WICKED)
    - No Good Deed (WICKED)
    - Popular (WICKED)
    - Dancing Through Life (WICKED, wel de UK versie tho)
    - As Long As You're Mine (WICKED)
    - Ding Dong the witch is dead (WIZARD OF OZ)
    - Electicity (BILLY ELLIOT)
    - Solidarity (BILLY ELLIOT, wel de Nederlandse versie)
    - Expressing yourself (BILLY ELLIOT)
    - Can you feel the love tonight (LION KING)
    - I just can't wait to be king (LION KING)
    - Circle of life (LION KING)
    - Castle on a cloud (LES MISÈRABLES)
    - The confrontation (LES MISÈRABLES)
    - Paris/Look Down (LES MISÈRABLES)
    - Do you hear the people sing (LES MISÈRABLES)
    - Finale (LES MISÈRABLES)
    - Think of me (THE PHANTOM OF THE OPERA)
    - The phantom of the opera (THE PHANTOM OF THE OPERA)
    - The music of the night (THE PHANTOM OF THE OPERA)
    - America (WEST SIDE STORY)
    - Ik voel me zo verdomd alleen (CISKE DE RAT)
    - Close every door (JOSEPH, maar dan wel de Nederlandse want die kan ik meezingen hahaha)

    Ik heb er nog meer maar ik denk dat dit voorlopig wel voldoende is 😂


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    - Close every door (JOSEPH, maar dan wel de Nederlandse want die kan ik meezingen hahaha)

    Die is zó mooi!! In het Nederlands ja haha.

    Alle musical muziek die mooi is kan ik mee zingen hahaha

    Kamerling schreef:
    Oh en hoe kan ik deze 2 geweldige nummers van Elisabeth nou vergeten:

    (...)


    Mijn leven!!! Zo mooi. En heel fijn om heel vals mee te zingen!

    Ik zal mijn lijst eens dumpen hier. Maar een paar zijn al genoemd (: kuchtotalefisnternisenlesmiskuch


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dit is BY FAR mijn favoriete versie van Mijn Leven Is Van Mij. Pia Douwes is Queen van dit lied, maar WILLEMIJN + PIA = GODINNEN



    Verder heb ik géén idee wat ik nu verder mijn favoriet vind. Ik heb van allerlei musicals gezien en ben nog steeds niet uitgekeken. OVERIGENS: ANASTASIA KRIJGT EEN MUSICAL *O*
    En ik heb al besloten dat er een Op zoek naar Anya komt en ik ga die winnen :Y) (Met behulp van Lisa en Aviva :W ).

    Val allemaal even in katzwijm, alsjeblieft x'D

    Als je trouwens eventjes niets anders zin hebt dan in musicals, kan ik zeker deze aanbevelen (het begint rond 1 uur en 53 minuten, als je geen zin in die backstage info):

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 9:47 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Occamy schreef:
    Dit is BY FAR mijn favoriete versie van Mijn Leven Is Van Mij. Pia Douwes is Queen van dit lied, maar WILLEMIJN + PIA = GODINNEN
    (...)


    Leuke informatie Elisabeth komt terug als concert voor Paleis het Loo!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Chicago is nog steeds 1 van mijn favoriete (film)musicals.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2016 - 16:51 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO