• Ja oke, zoals jullie al weten is Jaimie de leukste persoon ooit en ze is biseksueel en ze heeft twee gezichten en ze stalkt K3 in Ter Sterre samen met Meester Samuel. Hier is Goldsteins ervaring: Jaimie is een biseksueel iemand met twee gezichten die van onenightstands leeft.

    Ze weet nog niet precies wie ze is, ze weet enkel dat ze biseksueel is en Meester Samuel en Lowie zijn haar beste vrienden. Ondertussen is er identitycrisis aan de hand want Famke en Jaimie claimen dat ze dezelfde persoon zijn. *nagelbijten*

    Praat hier over Jaimie en over speciale ervaringen enzo.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 dec 2016 - 14:46 ]


    Heaven is a place that we all have

    All hail _O_


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    ik ben een hij famke zij
    Samen zijn we she male
    Jk nee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik weet nog dat Jaimie me uitnodigde voor een onenightstand. Die tijdjes.


    Heaven is a place that we all have

    ik heb even informatie over mezelf opgevraagd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik heb fic over haar geschreven het staat in het ljh


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    kan dit ff naar offtopic x'D?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jaimie vond het eng om uit de kast te komen, maar het moest gebeuren. Mensen op Facebook moesten immers weten dat zij biseksueel was en twee gezichten had, een autistisch gezicht en een lief gezicht. Ja, dat moesten ze absoluut. Zelfs die man met de onuitspreekbare naam die haar een vriendschapsverzoek had gestuurd en die zij domweg had geaccepteerd (ondanks haar moeder's vele verhalen over enge verkrachtende pedofielen op het internet) moest dat weten, en die kettingrokende overbuurvrouw die ze een keer op de buurtbarbecue had gezien ook.
    De reacties stroomden binnen en de meeste mensen waren positief en vonden het stoer van haar dat ze uit de kast durfde te komen. Toch was er iemand die een eind aan de pret moest maken. Het was die verdomde Thimo Hogenkamp. Zijn reactie luidde: ''haha gay''. Dit kon Jaimie niet hendelen. Ze haalde haar lieve gezicht eraf en pakte haar autistische gezicht van de boekenplank. Met Jaimie Quirrelmort viel niet te spotten.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Jaimie was ziedend toen ze onderweg was naar het huis van Thimo. Wie dacht hij wel niet dat hij was? Ze had voor vertrek nog wel haar biseksuele gezicht op de keukentafel gezet. Die mocht niet beschadigd raken. Ze trok haar LGBT-gekleurde sokken en jas aan en ze belde nog snel naar meester Samuel. "Het is tijd om te doden iemand." Deze beantwoordde haar zin met een kreun. "Nu niet, Jaimie."
    "JAWEL!" schreeuwde ze en ze hing op want ze kon haar mobiel niet weggooien. Gelukkig wist Jaimie waar Hogenkamp woonde. Ze was aangekomen in de straat waar hij woonachtig was en ze sloop langs de achterdeur zijn huis in. Ze ging de trap op en stopte voor de deur waar zij dacht dat hij sliep. Ze trapte de deur open en daar stond haar gezicht - tweede gezicht.
    'Quirrelmort, jij hier?"


    Heaven is a place that we all have

    > Ik heb het even naar off-topic verplaatst, guys c;


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    > Ik heb het even naar off-topic verplaatst, guys c;


    Anna, geniet van de fic.


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    Anna, geniet van de fic.


    Ik ga stuk. Jongens, opsturen naar een uitgever dit. Jullie worden rijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Goldstein schreef:
    (...)

    Ik ga stuk. Jongens, opsturen naar een uitgever dit. Jullie worden rijk.


    HAHAHAHAHAH IKR IKR


    Heaven is a place that we all have

    jaimie is een hij (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ''Het is JAIMIE Quirrelmort voor jou, jij vuile rotzak! Hoe durf je mij gay te noemen; ik ben biseksueel!'' Jaimie, die er in de tijd van haar huis naar Thimo's achter was gekomen dat ze een jongen was, keek ziedend van woede. Zijn autistische gezicht was nog nooit zo furieus geweest.
    ''Jooo, chill,'' zei Thimo loom, ''ik dacht gewoon dat het grappig was. Ik kan er toch niks aan doen dat meisjes zo overdreven doen!"'
    Dit was de druppel. ''IK BEN GEEN EENS EEN MEISJE, JIJ VUILE ROTZAK.'' Hij schreeuwde het uit. Omdat hij nog niet in de puberteit zat, kwam het er jammer genoeg erg kikkerlijk uit. Thimo grinnikte. ''Je bent zelf gay! Ik heb mijn autistische gezicht op, en wij zullen jou eens flink in elkaar meppen!''

    Thimo's gezicht veranderde in een keer van geamuseerd naar boos. Hier werd Jaimie even door afgeleid. Had Thimo ook meerdere gezichten?
    Door deze afleiding zag ze niet dat Hogenkamp's vuist in haar gezicht werd geduwd.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    jaime was boos, héél erg boos.
    hij deed zijn beiden gezichten af en nam ziin speciale gezicht op. hij liep weg en ging huilen op zijn kamer. Jaime had een zwart hart en huilde en huilde maar, hij voelde zich ook nog eens schuldig omdat hij zijn oude bekende niet binnen 5 min kon antwoorden. wat zal er gebeuren? Zal het verhaal van jaime doorgaan?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt