• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls.

    Fav troll?

    10.0% (2 stemmen)
     
    Gerard

    5.0% (1 stem)
     
    Willem

    40.0% (8 stemmen)
     
    Margriet

    5.0% (1 stem)
     
    stoeipoes

    0.0% (0 stemmen)
     
    tijgertje28

    25.0% (5 stemmen)
     
    Saltyshaker

    15.0% (3 stemmen)
     
    Team Rocket


    Heaven is a place that we all have

    Krolock schreef:
    (...)
    Maar het is nu ook doordeweeks? En ze spelen het vet laat? En er verscheen een mega logo van SBS6 in beeld en toen veronica
    Ik snap het echt niet haha :'D

    Ik weet het ook niet. Stuur een brief? x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Natblida schreef:
    Fijn dit. Al maandenlang geen inspiratie meer voor een column. Om gek van te worden.


    Right, riiiiiiiiiiight???? Omg. Mijn leven is dusdanig doodsaai dat ik nooit iets nuttigs te zeggen heb ik een column. :')

    Waarom is hier altijd zoveel drama? Om de haverklap hoor ik dat er drama is in dit topic.

    //Ik ben moe, en ik hoop dat morgen leuk wordt. Ik weet wel dat morgen op een of andere manier leuk wordt. En ik heb echt nood aan een lief nodig. Niet zozeer op emotioneel, mentaal of lichamelijk vlak. Oh nee, ik word gek van al dat gedroom daarboven in dat kamertje. Die ene leuke vriendin? Die jongen op de trein? Hee, waarom niet nog iemand verzinnen, smh. Stop er gewoon mee. Je hebt al lang besloten dat je single gaat blijven met katten en heel veel konijntjes.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 23:12 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga hier nog shit voor krijgen. Let maar op.

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    but shan ur loved

    am i though? Am i really? :c

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 23:13 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Occamy schreef:
    (...)
    IKR?!
    Ik snapte d'r ook al niets van, maar waarschijnlijk willen ze iedereen het gunnen om te kijken, mochten ze doordeweeks niet hebben kunnen kijken. Veronica en SBS 6/9 (& Net5) zijn ook nog eens van hetzelfde overkoepelende bedrijf, dus dat maakt het al helemaal krom.


    Nee maar weet je wat ik nu pas geweldig zou vinden? Als SBS nu geld zou hebben uitgegeven voor reclame op Veronica en ze daarmee een soort van middelvinger naar hen opsteken. Hoe grappig zou dat zijn. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HAHAHHAHA Vertrouwenspersoon. Ik laat mezelf echt lachen, ik kan niet eens mijn eigen shit in orde houden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Allerton schreef:
    (...)
    am i though? Am i really? :c


    yeah you are! you deserve it 2. u the best


    Heaven is a place that we all have

    HAHAHA oh nee, dit kan niet hoor XD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, waarom wil ik nu opeens zo graag inactief gaan?


    16 - 09 - '17

    Goldberg schreef:
    Hmm, waarom wil ik nu opeens zo graag inactief gaan?


    been there many times


    Heaven is a place that we all have

    I just do not see how I am not a bad and sucky person.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als je volwassen genoeg bent om een ruzie te beginnen en iemand te kleineren moet je ook volwassen genoeg zijn om het gesprek aan te gaan. Kom op zeg.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    yeah you are! you deserve it 2. u the best

    u are.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Soms heb ik echt het gevoel dat mijn liefde voor een aantal van mijn personages lichtelijk ongezond is :').


    Stenenlikker

    aaw kijk hoe mooi mijn nichtje is dan :3
    Trotse tante en zo <3

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 23:22 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.