• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af. Oh en trolls.

    Fav troll?

    10.0% (2 stemmen)
     
    Gerard

    5.0% (1 stem)
     
    Willem

    40.0% (8 stemmen)
     
    Margriet

    5.0% (1 stem)
     
    stoeipoes

    0.0% (0 stemmen)
     
    tijgertje28

    25.0% (5 stemmen)
     
    Saltyshaker

    15.0% (3 stemmen)
     
    Team Rocket


    Heaven is a place that we all have

    Pickett schreef:
    Lol, mensen willen dat ik tinder doe. Dit is echt het lameste ding ever. Ik hoef geen relatie xd nu ben ik chagrijnig. Idek why.


    High five! Ik weiger ook aan tinder te doen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Negen doden, terwijl ze net spraken van één. Al die gezinnen :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Eucalyptus schreef:
    margriet staat voor! en sorry Kell maar die poll moest en OCD en LJH sluiten is een one in a lifetime kans

    @Anna en Kim, ur wish is my command.

    Je gaat het maar goed maken Adje! Muh! :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Goldstein schreef:
    (...)

    High five! Ik weiger ook aan tinder te doen :')

    High five


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ChickenNugget schreef:
    kan iemand even advies geven.
    we hebben morgen frans het eerste uur, daarna hebben we twee tussenuren. Dus iedereen wilt uitslapen en gaat niet, tenminste wat ik van de 'populairderen' in de groepsapp hoor. Maar ik zit in een soort tweestrijd als ik ga wordt de klas boos op mij, als ik niet ga weet ik de gevolgen op school niet + ik weet niet of de anderen wel zich eraan houden. Echt ik haat het echt dat de klas gewoon niet kan komen en me in zo'n situatie brengen (no_chears)

    wat een kutsituatie want men ouders zeggen dat ik het lekker zelf moet uitzoeken


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben echt zo'n emotioneel wrak die om dit soort dingen kan janken. Een fucking kerstmarkt. Kerst. KERST.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    wat een kutsituatie want men ouders zeggen dat ik het lekker zelf moet uitzoeken

    Uit mijn ervaring zou ik zeggen; ga. Want uiteindelijk ben jij degene die iets wilt bereiken, als de rest graag blijft slapen, moeten ze dat toch zelf weten.

    Krolock schreef:
    (...)
    Uit mijn ervaring zou ik zeggen; ga. Want uiteindelijk ben jij degene die iets wilt bereiken, als de rest graag blijft slapen, moeten ze dat toch zelf weten.

    ja dat denk ik dus ook, maar ik ben gewoon bang dat ik dan straks het pispaal van de klas ben


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Arkadia schreef:
    (...)
    Je gaat het maar goed maken Adje! Muh! :p


    sowieso kell! :p


    Heaven is a place that we all have

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    ja dat denk ik dus ook, maar ik ben gewoon bang dat ik dan straks het pispaal van de klas ben

    Ja, dat is vervelend, maar als je dit op een grotere schaal zou bekijken, betekend het dat je met de rest meeloopt omdat je anders bang bent dat je buiten de boot valt. Als een klas zo zielig is om daar boos over te worden, mogen ze hun prioriteiten toch wel eens gaan checken. Want dat betekend dat ze boos worden omdat jij naar school gaat - waar je leert en voor betaald. :'D

    Tinder = best

    [ bericht aangepast op 19 dec 2016 - 21:27 ]

    Lucy in the skyyyyyyyyyyyyyyyy with diamonds.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Krolock schreef:
    (...)
    Ja, dat is vervelend, maar als je dit op een grotere schaal zou bekijken, betekend het dat je met de rest meeloopt omdat je anders bang bent dat je buiten de boot valt. Als een klas zo zielig is om daar boos over te worden, mogen ze hun prioriteiten toch wel eens gaan checken. Want dat betekend dat ze boos worden omdat jij naar school gaat - waar je leert en voor betaald. :'D

    true ik ga uiteindelijk toch want een vriendin gaat ook. En we kunnen opzich voor de klas doen alsof we van niks weten. want ik zou anders toch zelf niet kunnen uitslapen met een slecht gevoel


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    🤔

    ChickenNugget schreef:
    (...)
    true ik ga uiteindelijk toch want een vriendin gaat ook. En we kunnen opzich voor de klas doen alsof we van niks weten. want ik zou anders toch zelf niet kunnen uitslapen met een slecht gevoel

    Go you :Y)