• Bekende YouTuber wordt uit vliegtuig Delta geschopt omdat hij aan de telefoon met zijn moeder Arabisch sprak.

    Hier een link naar zijn tweet en bewijsmateriaal
    https://twitter.com/omgAdamSaleh/status/811531782982078464

    Schandalig. Ik zag het voorbij komen en ik ben benieuwd naar jullie reacties.

    holy shit. holy. shit.


    Heaven is a place that we all have

    Als je dat als maatregel neemt als vliegtuigmaatschappij, dan is het wel erg slecht gesteld met je.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wat is dat nou weer voor een onzin... Zo krijg je juist dat mensen elkaar gaan haten. Dat slaat echt nergens op


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Standal schreef:
    Als je dat als maatregel neemt als vliegtuigmaatschappij, dan is het wel erg slecht gesteld met je.


    Queer zijn is gewoon alles

    Oke ik nam de titel letterlijk en was echt heeeel erg in shock hahaha

    Maar wel erg inderdaad :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Oke ik nam de titel letterlijk en was echt heeeel erg in shock hahaha

    Maar wel erg inderdaad :/

    Haha gelukkig niet wanneer het in de lucht vloog nee x'D

    Richonne schreef:
    Oke ik nam de titel letterlijk en was echt heeeel erg in shock hahaha

    Maar wel erg inderdaad :/


    i wanna die with you once or twice.

    Wacht... Vloog het vliegtuig?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arkadia schreef:
    Wacht... Vloog het vliegtuig?

    Nee nee tuurlijk niet 😂
    Voor de vlucht

    Ugh, het is zo verdrietig dat je dit soort verhalen nu steeds vaker hoort. Zodra je mensen uit een vliegtuig begint te zetten omdat ze een taal gebruiken die wereldwijd door 280 miljoen mensen wordt gesproken, weet je dat je doorslaat in je angst. (no_chears)

    Nog gekker: er is al een geval bekend van een vlucht die werd vertraagd omdat een passagier zich onveilig voelde omdat iemand anders in een "buitenlandse taal" aan het schrijven was, waarna bleek dat die taal wiskunde was. Hij was letterlijk wiskunde aan het doen. Als dat het niveau van onwetendheid rond dit soort zaken niet perfect aantoont, weet ik het ook niet meer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ugh, het is zo verdrietig dat je dit soort verhalen nu steeds vaker hoort. Zodra je mensen uit een vliegtuig begint te zetten omdat ze een taal gebruiken die wereldwijd door 280 miljoen mensen wordt gesproken, weet je dat je doorslaat in je angst. (no_chears)

    Nog gekker: er is al een geval bekend van een vlucht die werd vertraagd omdat een passagier zich onveilig voelde omdat iemand anders in een "buitenlandse taal" aan het schrijven was, waarna bleek dat die taal wiskunde was. Hij was letterlijk wiskunde aan het doen. Als dat het niveau van onwetendheid rond dit soort zaken niet perfect aantoont, weet ik het ook niet meer.


    Dat is geen onwetendheid, da's gewoon domheid.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Good jesus. Van het vliegtuig gegooid omdat je niet Engels spreekt... De persoon die klaagde over het feit dat hij Arabisch sprak zouden ze van het vliegtuig moeten gooien, niet hem.


    Ex astris, sciencia

    Wtf...


    16 - 09 - '17

    Kawasaki schreef:
    (...)
    Nee nee tuurlijk niet 😂
    Voor de vlucht


    Oh gelukkig hahah. Ik schrok me rot :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wel, ik kan me de angst die mensen met al deze aanslagen nu hebben maar al te goed voorstellen. Natuurlijk is dit overdreven en gaat het ten nadele van andere, goede en normale Islamitische/Arabische mensen. Ik zal je wel eerlijk zeggen, zat ik in een vliegtuig en hoorde ik iemand (en al helemaal als het een redelijk verdacht uitziende man of vrouw zou zijn) Arabisch telefoneren, zou ik ook wel even slikken, hoe verkeerd en racistisch het misschien ook wel is. :$


    What's meant to be will find it's way