• Bekende YouTuber wordt uit vliegtuig Delta geschopt omdat hij aan de telefoon met zijn moeder Arabisch sprak.

    Hier een link naar zijn tweet en bewijsmateriaal
    https://twitter.com/omgAdamSaleh/status/811531782982078464

    Schandalig. Ik zag het voorbij komen en ik ben benieuwd naar jullie reacties.

    Laryanue schreef:
    Wel, ik kan me de angst die mensen met al deze aanslagen nu hebben maar al te goed voorstellen. Natuurlijk is dit overdreven en gaat het ten nadele van andere, goede en normale Islamitische/Arabische mensen. Ik zal je wel eerlijk zeggen, zat ik in een vliegtuig en hoorde ik iemand (en al helemaal als het een redelijk verdacht uitziende man of vrouw zou zijn) Arabisch telefoneren, zou ik ook wel even slikken, hoe verkeerd en racistisch het misschien ook wel is. Ik zou er dan alleen weer geen melding van maken, dan krijg je dit soort vreemde taferelen, gezien deze jongen helemaal niks van plan was. :$


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    Wel, ik kan me de angst die mensen met al deze aanslagen nu hebben maar al te goed voorstellen. Natuurlijk is dit overdreven en gaat het ten nadele van andere, goede en normale Islamitische/Arabische mensen. Ik zal je wel eerlijk zeggen, zat ik in een vliegtuig en hoorde ik iemand (en al helemaal als het een redelijk verdacht uitziende man of vrouw zou zijn) Arabisch telefoneren, zou ik ook wel even slikken, hoe verkeerd en racistisch het misschien ook wel is. :$


    alsof iemand die een aanslag gaat plegen dat even via de telefoon bespreekt
    "ja hoi harry ja goed met jou ik ga zo een vliegtuig kapen allahu akbar"

    Het is echt weerzinwekkend dat zoiets heeft kunnen gebeuren. Gadverdamme, en dan die zwaaiende mensen uit het filmpje. Hoop dat ze blij met zichzelf zijn.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    alsof iemand die een aanslag gaat plegen dat even via de telefoon bespreekt
    "ja hoi harry ja goed met jou ik ga zo een vliegtuig kapen allahu akbar"

    Het is echt weerzinwekkend dat zoiets heeft kunnen gebeuren. Gadverdamme, en dan die zwaaiende mensen uit het filmpje. Hoop dat ze blij met zichzelf zijn.


    "Goed hoor Benny, was net mijn bomgordel aan het aantrekken.^^"


    Queer zijn is gewoon alles

    Overkill schreef:
    (...)

    alsof iemand die een aanslag gaat plegen dat even via de telefoon bespreekt
    "ja hoi harry ja goed met jou ik ga zo een vliegtuig kapen allahu akbar"

    Het is echt weerzinwekkend dat zoiets heeft kunnen gebeuren. Gadverdamme, en dan die zwaaiende mensen uit het filmpje. Hoop dat ze blij met zichzelf zijn.


    Ja idd!! Ik was sws verbaasd over de situatie, maar dat daar verderop mensen zaten te zwaaien?!? belachelijk hoor....


    ~My Mind Is Free~

    Laryanue schreef:
    Wel, ik kan me de angst die mensen met al deze aanslagen nu hebben maar al te goed voorstellen. Natuurlijk is dit overdreven en gaat het ten nadele van andere, goede en normale Islamitische/Arabische mensen. Ik zal je wel eerlijk zeggen, zat ik in een vliegtuig en hoorde ik iemand (en al helemaal als het een redelijk verdacht uitziende man of vrouw zou zijn) Arabisch telefoneren, zou ik ook wel even slikken, hoe verkeerd en racistisch het misschien ook wel is. :$


    Alsof wij tatta's het verschil herkennen tussen alle niet-Westerse talen :') Elke persoon die geen Nederlands, Engels, Duits, Frans of Spaans spreekt het vliegtuig uitzetten want ik versta ze niet dus zullen ze wel foute plannen hebben.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Laryanue schreef:
    Wel, ik kan me de angst die mensen met al deze aanslagen nu hebben maar al te goed voorstellen. Natuurlijk is dit overdreven en gaat het ten nadele van andere, goede en normale Islamitische/Arabische mensen. Ik zal je wel eerlijk zeggen, zat ik in een vliegtuig en hoorde ik iemand (en al helemaal als het een redelijk verdacht uitziende man of vrouw zou zijn) Arabisch telefoneren, zou ik ook wel even slikken, hoe verkeerd en racistisch het misschien ook wel is. :$


    Hoe kan iemand er 'verdacht' uit zien volgens jou? Ik bedoel maar hoor :') Je moet goed in je oren knopen dat niet iedere Arabier of Islamiet een terrorist is, het gaat hier om de extremisten en daar zijn er van elk geloof wel mensen van.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Valtersen schreef:
    (...)

    Alsof wij tatta's het verschil herkennen tussen alle niet-Westerse talen :') Elke persoon die geen Nederlands, Engels, Duits, Frans of Spaans spreekt het vliegtuig uitzetten want ik versta ze niet dus zullen ze wel foute plannen hebben.


    Dit zo hard.


    Heaven is a place that we all have

    Ik snap Laryanue wel een beetje. Ik vind het ook niet fijn als ik bijvoorbeeld op zo'n vierzits zit en er komen drie buitenlanders om me heen zitten die een andere taal spreken en dan heel hard met elkaar gaan kletsen. Dan heb ik echt het idee dat het over mij gaat of zo. Voelt gewoon niet fijn, want ik begrijp ze dan niet.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik snap Laryanue wel een beetje. Ik vind het ook niet fijn als ik bijvoorbeeld op zo'n vierzits zit en er komen drie buitenlanders om me heen zitten die een andere taal spreken en dan heel hard met elkaar gaan kletsen. Dan heb ik echt het idee dat het over mij gaat of zo. Voelt gewoon niet fijn, want ik begrijp ze dan niet.


    Als mensen in een andere taal gaan praten als je moedertaal, dan zijn ze dus 1) aan het roddelen of 2) terroristen?


    Heaven is a place that we all have

    jaman ;o

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    Als mensen in een andere taal gaan praten als je moedertaal, dan zijn ze dus 1) aan het roddelen of 2) terroristen?


    Neenee, zo bedoel ik het zeker niet. Dat ligt puur aan mijn eigen onzekerheid, daar ben ik me heel erg van bewust. De kans is zo'n 99,99999 procent dat ze het hebben over wat ze vanavond gaan eten of zo :') Maar toch ben ik zo'n onzeker ding dat ik altijd maar denk dat het wel over mij moet gaan? Zo van "he ze verstaat ons niet dus we kunnen even lekker roddelen". Dus ik snap het ongemakkelijke gevoel wel een beetje. Dat wil niet zeggen dat het een terecht gevoel is ofzo (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    Ik snap Laryanue wel een beetje. Ik vind het ook niet fijn als ik bijvoorbeeld op zo'n vierzits zit en er komen drie buitenlanders om me heen zitten die een andere taal spreken en dan heel hard met elkaar gaan kletsen. Dan heb ik echt het idee dat het over mij gaat of zo. Voelt gewoon niet fijn, want ik begrijp ze dan niet.


    Het spijt me dan alvast als ik bij jou ga zitten met mijn ouders die geen Nederlands kunnen, dan zijn we vast over je aan het roddelen terwijl we oorlogsplannen aan het maken zijn :'D (sarcasme hahaha)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2016 - 18:22 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Quake schreef:
    (...)

    Het spijt me dan alvast als ik bij jou ga zitten met mijn ouders die geen Nederlands kunnen, dan zijn we vast over je aan het roddelen terwijl we oorlogsplannen aan het maken zijn :'D


    Hahahaha. Nee, ik weet heel goed dat het onzin is, maar ja, je kunt een gevoel niet echt tegenhouden, hè? Overigens denk ik zeker niet dat er 'oorlogsplannen' gesmeed worden of zo. Meer van "ugh zie je wat ze aanheeft omg zo lelijk".


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    MagicInOurHeart schreef:
    jaman ;o


    Ik weet niet of dit naar mij gericht is, maar indien wel, dan wil ik je heel vriendelijk vragen om eens serieus te gaan nadenken over jezelf. Niet alle uitheemse mensen zijn noodzakelijk slechtdoeners, dus idk maar deze bekrompen-esque reactie maakte me heel even boos.

    @Richonne, oh okay. Dat verduidelijkte het best, haha.


    Heaven is a place that we all have

    Eucalyptus schreef:
    (...)

    Ik weet niet of dit naar mij gericht is, maar indien wel, dan wil ik je heel vriendelijk vragen om eens serieus te gaan nadenken over jezelf. Niet alle uitheemse mensen zijn noodzakelijk slechtdoeners, dus idk maar deze bekrompen-esque reactie maakte me heel even boos.

    @Richonne, oh okay. Dat verduidelijkte het best, haha.


    Kun je je voorstellen hoe onzeker ik ben als ik naar Limburg ga of zo, waar ik helemaal niemand versta :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen